• Amy1

Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!

Hej!
    Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
  • Min-Ah

aprilbrutta!

Tack för berömmet av våra bilder!
    Jo, det var ju en helt underbar och genomlycklig dag i vårt liv!!
    Allting blev så lyckat!
    Toppenväder, god mat (catering), duktig köks- och serveringspersonal samt glada och nöjda gäster!

Förstår att du längtar!!

Och - Jo, det känns lite "tomt" nu när allt är över!
    Ibland önskar jag att man hade kunnat få uppleva allt om igen!

Så ta vara på både tiden nu innan (med allt planerandet) och själva den stora Dagen!
    Det går så fort "över" den där dagen!
    Man planerar, fixar och donar i en massa månader innan, och så ör det över på en dag!
    Carpe Diem!!

Jättekul om du kommer på träff!
    Vet ej när nästa blir.
    Jag kunde tyvärr ej komma själv i lördags, när några av "oss" träffades inne i Kristianstad!

• Gumsigos

När ska vi ha nästa träff?

Vad sägs om den 25 februari?

För er som ska hyra linne, bord o porslin. Vi fick tips om ett företag som heter Vetro o finns i Malmö. De kör ut allting i backar o man behöver bara sätta ner det där igen odiskat så fixar de resten. Låter super o priset verkar inte så dyrt i heller. www.vetro.nu

• Gumsigos

Klas o ja kommer att hoppa över dansen tyvärr, han känner att han missa så mkt att han inte hänger med längre så vi hoppar på nästa om gång iställe som börjar den 15 mars.

• dahlis

Välkommen Aprilbruttan!

Kul att se lite nytt folk här. Har själv bara varit med ett litet tag och tyvärr inte kunnat vara med på någon träff. jag och min m2b planerar att gifta oss i september, men har fortfarande ingen datum, får sen när lokal är bokad. Blir borgerlig vigsel så vi är inte beroende av att någon speciell kyrka är ledig.

Gumsigos!
    Dansen som börjar den 15 mars, när var och hur? Skulle vara kul att göra något sådant. Men jag pendlar till Växjö varje dag, så det funkar inte alltid så bra att syssla med kvällsaktiviteter

Tack för tipset om vetro, ska kolla upp dem.

25 februari kan jag komma på en träff för en gångs skull, så jag puffar för det datumet.

• Min-Ah

Gumsigos!
    Som det ser ut nu så funkar det nog med träff den 25 februari för min del. Är ju i sportlovsveckan!

• Min-Ah

Aajj, aajj!

Är kass i ryggen (korsryggen) och sjukskriven idag och i morgon pga det. Inte alls kul att ha ont! Har svårt att sitta och att böja mig framåt.

Har ju ett stort musik-projekt fredag och lördag (konsert med tema "Folk och rövare i Kamomilla stad" i Ljungby och Osby).
    Så om jag skall ha någon liten chans att vara med på det så lär jag få ta det lugnt i morgon med.

Fast det "suger" ju en hel del inkomstmässigt!! Karens och sådant, tyvärr! Men det är ju inte mycket att göra när kroppen säger sitt tydliga NEJ!

• Gumsigos

Min-Ah synd på ryggen inte kul, o inte me stora projekt.

Va kul me rövarna! Såg den i Malmö som liten skoltjej o jobba med det i skolan sen. Älskar den pjäsen! En klar favvis! :D

Dahlis just nu är dansen kl 19-21 så jag tror nästan att det gäller då med. Dansen är ca 8ggr och kostar ca 380/pers. Tycker det är kul för äntligen får ja upp gubben på dansgolvet :D

• Magnus brud

Hejsan!

Det var länge sedan jag var inne. Svärföräldrarna har inte bredband, så jag orkar bara gå in och titta när jag är på jobbet. Inte alltid man hinner!

Paulinas
    Tack för senast. Det var jätte trevligt. Skulle vara kul att bjuda igen när köket är på plats. Men det dröjer väl några veckor tills det. Gick ni på dansen igår? Det var faktiskt ganska skönt att slippa. Vi hörs!

Caja
    Hade faktiskt glömt bort det med korttillverkningen. Vart vänder man sig för att anmäla sig. Har du telefonnummer?

• Marie (Inte min tur än)

Magnus brud

Paulinas o Jimmy är på skidresa o återkommer på Fredag :)... så dem hann nog inte med dans igår.

Min-Ah

Jag hoppas du blir bättre i ryggen.
    Brukar du undervisa i Hästveda också, min snutteman jobbar där på skolan nämligen?

Usch min bil är utlånad och gud vad man känner sig instängd... fast man får enhel del gjort...

Längtar så till Söndag när jag ska till Lönsboda o bara gosa med min snutte :)

• Amy1

Hur går det med era inbjudningskort, är de klara att skickas ut nu? Har för mig att det var några stycken som tänkt skicka ut dem till alla hjärtans dag??

Den 1 mars ska jag till MB´s igen och prova min klänning med skor och hela baletten så de kan ta mått för uppläggning Spännande!

Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!