• Amy1

Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!

Hej!
    Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
  • Min-Ah

Grisaknorr!

Kul att se dig inne på BT igen!
    Låter ju mer hoppfullt nu! Hoppas ju att du får stå brud 2007!!

• Min-Ah

Marie (inte min tur än)!

Ååh, vad fint och romantiskt eran Alla hjärtan dag var! Härligt! Så glad för er skull!

Kul att ni pratar om gemensamt bo!

• Min-Ah

Skall till frisören som gjorde min permanent (Studio Capelli) i morgon och försöka reklammera permaneten...

Nackhåret invid halsen är nu nästan alldeles rakt och det är ju inte speciellt länge sedan jag gjore det (28 december 2005)... Även uppe på hjässan vid hårrötterna börjar det rakna betydligt...

Har man betalt 1100:-, så tycker man ju att det borde hålla mer än 1,5 månad...!!!

Är SÅ LEDSEN för detta!
    Ser ju verkligen konstigt ut när det är så rakt längst bak och lockigt "på mitten" av huvudet...

Håll tummarna, alla, för att det går att göra någonting åt detta och att de VILL göra det!
    Det är ju inte säkert att de är villiga att göra om det.
    Det är ju ingen garanti att det blir bra på alla sorters hår - det vet jag...
    Men det känns ju bara så himlans TRÅKIGT när det var så dyrt!!!!

• Paulinas

Min-ah,

Du har otur du med ditt hår, stackare :(
    Hoppas att Capelli är bra att ha med att göra och hjälper dig!

Alla hjärtans dag ja, jimmy jobbade em så vi firade inte så mycket, men det stod rosor på bordet och ett fint kort när jag kom hem. OCh så hade han gjort ett godis snöre (bundit fast mina favoritgodisar på ett snöre och hängt det från vasen). När han kom hem från skiftet hade jag gjort en "mysbricka" med allt hans favorit snacks.. så lite firande blev det! Men håller med om att viktiga är inte presenter utan att man visar lite extra att man tycker om varandra, och det kan man göra på många olika sätt!

• Paulinas

Nu har jag lektion om 5 min, skriver mer sen :)

• Marie (Inte min tur än)

Min-Ah

Vilken otur du har... hoppas för din skull att dem kan rätta till felen.

Jag klipper mig hos Bozena, och sist jag var där fick jag gratis sminkkonsultation, stamgäst som jag är :). Jag blev nöjd och Ingmar också ;) iofs så älskar han mig hur jag än ser ut men han sa den dagen att det var knappt han ville pussas för jag var så fin:) gott betyg.

Känns så skönt att hans föräldrar också gillar mig, även om för er så är det kankse inte så viktigt så är det jätteviktigt för mig. Jag har alltid önskat en speciell kontakt med svärföräldrarna, vilket jag fått här.

• Marie (Inte min tur än)

Paulinas

Tack för det fina kortet ;)

Ser verkligen framemot ikväll. Ska bli jättekul att presentera den ökände Ingmar nu :)

• Paulinas

Visst är det viktigt med bra relation till mannens familj. Jimmy har ju skilda föräldrar som har nya sambos sedan tio år, så jag har ju fyra svärföräldrar plus jimmys två bröder med sambos! Tycker att det funkar bra. De tycker om mig och jag tycker om dem (ok då, jimmys tvillingbror är kanske lite störig :) )

Ja, visst ska det bli kul ikväll. Ska bara ta mig igenom 3 lektioner idag, har paus i den första nu. Lite jobbigt...men helgen väntar ju. Fin fint!

• Paulinas

Jag gjorde en lista lite snabbt på fem minuter igår över saker vi bör göra de olika månaderna som är kvar till bröllopet... Vi har lite att stå i! Innan feb. är slut ska vi boka jimmys kläder, krona, smink, hår, musik till kyrkan och bröllopsnatt... Jobbigt att behöva ta så många beslut, men vi måste börja beta av en del grejer för att få det att gå ihop i slutet!

• Gumsigos

Hur känns det Paulinas nu när det börjar dra i hop sig? Vill du ha hjälp så säg bara till :) Hjälper dig gärna

Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!