Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Paulinas: Tack! Alltid roligt att hitta likasinnade!
Vi har precis börjat fundera/leta. Jag har som sagt precis börjat nytt jobb, så man får väl vänta lite och se hur allt utvecklar sig!
Min-Ah: Nej, Las Vegas och Elvis är väl inte min smak heller (och egentligen inte sambons heller så jag tror att det är mest ett tomt hot!) så det får nog vara!
När jag går kurs i silversmide så går jag privat hos en silversmed nere i Norra Björstorp.
Mina kurser som jag håller (i silverhantverk - inget smide) är via Medborgaskolan.
Hallåj!
Lördag, 11 på Duvanders blir kanonbra! Så räkna med mig där.
Min-Ah
Ska se om provbiten kommit idag, men den borde ju dyka upp innan lördag iaf. :)
Paulinas
japp... några meter ska vara till program, tack-kort och lite sådant. Så tror inte det är några problem att göra av med alla de metrarna.
mermaid
Välkommen hit!! Alltid skoj med lite nytt folk här (tycker jag som själv är ny iaf. ;) )
mermaid!
"Tomt hot", *fniss*, ha ha ha!!
Vi får väl hoppas att din blivande "får tummarna ur" och föreslår ett riktigt - mer "vanligt" bröllop!
Silverhantverk är ju underbart kul! Skulle ju verkligen passa mig!
Är ju mer åt det hållet som jag håller på och "pysslar" med!
Vad kostar en sådan här kurs hos Medborgarskolan?
Stod nog i Kursprogrammen som kom med posten i början av året, men jag tittade inte så noga och sedan hamnade de i pappersinsamlingshögen...
caja!
Jag hoppas provbiten kommer till dig idag, tisdag. Sände den ju innan tömning av postlådan...
Ge mig besked så fort du kan, så hinner Gittes beställa. Kanske hinner det komma innan lördag då, till och med.... Men det kan jag ju inte garantera!
Får jag besked innan kl 18.00 idag så kan jag ju hinna be dem beställa!
Min-Ah
Kommer nog inte hinna hem och se om det ligger ett brev innanför dörren innan dess. Men det är ingen jättepanik för min del, eftersom jag ännu inte fått besked om hur det blir med inbjudningskorten, det kan nog tyvärr dröja till nästa vecka. :(
caja!
Nej, det kan ju vara lite stressigt att hinna hem innan dess...
Kan ju beställa sedan när jag vet om det funkar med färgen!
Hej Allihopa
Är fortfarande inte alls bra ifrån min föskylning. Och idag var jag i Malmö o badade, SMART nu är jag ännu sämre än innan, men vad gör man inte för brorsbarnen.
Hoppas jag är lite bättre imorgon när Ingmar kommer, längtar så jag dör efter honom.
Mermaid,
Välkommen hit! Är också ganska ny här. Har köpt hus för ett halvår sen i Hässleholm som vi håller på att renovera/rusta upp. Gifter oss i september.
Magnus brud,
Hur går det med köksrenoveringnen. Vi får vårt kök nästa vecka, men kommer inte ha tid att göra något förrän första veckan i april, men det andra duger..
kl 11 passar mig utmärkt, men var ligger dufvanders? skulle någon kunna möta upp mig antingen vid stationen eller Domus?
Vi har äntligen bokat lokal!!! Nu börjar det känns lite mer på riktigt. efter många turer fram och tillbaka hamnar vi nu i Lund och AF-borgen. Som tur är har vi inte allt för många vänner som pluggat i Lund och därmed har massa (eller inga) minnen därifrån.