• Izunia

vänner lund!!

Var trad blev avstängd för svar....

Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...

• Svar på tråden vänner lund!!
  • Jupiter2

Jag ses gärna efter den 24:e! Izunia: Såg du mitt meddelande på "Rösta på bridezilla-tråden"?

• Izunia

ja jag sag det precis!! tack sa mycket! Ha..tyckte det var lite roligt eftersom jag kallas bridezilla..vet inte varför!

Jag bokade till slut pa SKULT vid filmstaden. Där ingar provuppsättning, löshar etc..min frisyr gar nog lös pa 1000-1200kr. Da har jag bokat hos Maria som jag blivit rekommenderad da hon gjort manga bruduppsättningar.
    Har även bokat in mamma & 1 tärna.

Klippte mig i mandags hos Frida (som ska klippa & fixa mamma) och hon var jättetrevlig och duktig.

Smink har jag bokat pa make-up store...och man behöver inte sminka sig själv som den ena sa till mig först.. Har bokat in mig för provsminkning oxa + att man far produkter för 500kr sa sminkningen blir ju i princip gratis..Har ocksa fatt rekommendationer där.

• Jupiter2

Menar du att man kan gå till Make-up store, få en provsminkning + prylar för 500. Sedan får man sminkning på Dagen också? Allt detta för 500, eller betalar man 500 till sedan??

• Izunia

som jag har förstat det kostar allt det 500kr!! Och hon förklarade det för mig och min vännina 3 ggr för att jag är sa trög och sa till henne att den andra tjejen sagt att det bara var 1 gang..men hon sa 2!

• Röd-brud

Jag har också lite mycket att göra denna veckan som kommer, men kanske lite senare.
    Ni får gärna titta på mina foto om ni vill.
    Vi kan väl försöka hitta något efter Izunia har kommit hem igen.

• Izunia

Hejsan! Hur har det gatt här? Är ni sugna pa en fika i snar framtid??

• jespers darling

Hej lundamänniskor

Jag är med i en annan tråd har på BT också, där de flesta bor i Malmö.
    Det hade varit kul att träffa lite fler från Lund.
    Jag bor i Kävlinge.

Ska gifta mig den 1/7 med min Jesper

Får jag vara med här?
    Emma

• jespers darling

Tack så mycket

Bor alla i Lund? eller ni är lite utspridda?
    Jag tycker om att fika, gör ni det med?

• Izunia

Jag har för mig att de flesta bodde i Lund. Vi har varit och fikat nagra ganger och det har varit kul. Fika är ju alltid trevligt!

Nagon som har förslag pa dag??

Svar på tråden vänner lund!!