• Izunia

vänner lund!!

Var trad blev avstängd för svar....

Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...

• Svar på tråden vänner lund!!
  • Izunia

Nan som vill ta en fika inom kort??

• Jupiter2

Gärna! Lite stressigt nu med betygen, men säg ni en dag, så får jag se om det går.

• Röd-brud

Vad sägs om onsdag?
    Skall iofs på julbord på eftermiddagen, men jag snacka kan jag väl orka med även om jag inte orkar fika.

• Izunia

Nu pa onsdag? yep...det gar bra!Kanske nagra av de tjejer som aldrig kommit har möjlighet att följa med?!

• *Smurfen*

Jag vill också följa med om det är ok!

Är ny här så det vore jätte kul!

Får jag det?

• Izunia

självklart! Ska vi bestämma en plats? Kanske den nya Espresso House vid centralen? Där finns gott om plats i källaren!

• *Smurfen*

skall ni ta det den här onsdagen?

ha precis bestämt date med en annan tjej, har inte så mkt kompisar här så det vore jätte kul att lära känna lite folk!

• nybliven lundabo

Jag ses gärna, om jag hinner. Är det någon dag jag kan så är det just på onsdag. Jag ska iväg med jobbet på torsdag och har en hel del att förbereda, men om jag känner mig klar så kommer jag!

Bestäm tid ni, eftersom jag inte är helt säker på att jag hinner.

• Izunia

Brukar 17 vara bra? Ska vi bestämma det?

• Röd-brud

Skall som sagt på julbord först, men jag tror att det är över till 17. Jag kommer så fort jag kan.
    Espresso House vid stationen blir kanon, nära och bra för mig som skall ta tåget hem. :)

Svar på tråden vänner lund!!