• Izunia

    vänner lund!!

    Var trad blev avstängd för svar....

    Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...

  • Svar på tråden vänner lund!!
  • Glücklich

    Izunia: Jättefin hemsida, fast jag har aldrig hört talas om den svenska seden med 3 ringar när man gifter sig! Jag trodde bara det var två... Vad har den 3:e för syfte? Jag har hört talas om mammaringar som man skaffar sig när barnen kommer, är detta ngt liknande? Förlåt min okunskap... :-S

  • Izunia

    Jag tror oxa det var sa..har aldrig hört det själv innan heller

  • Röd-brud

    Hej, nu har jag också hittat hit!

    Hoppas att ni hade trevligt i tisdags, hoppas att jag kan följa med nästa gång.

  • Izunia

    Hej igen!

    Var precis inne pa Courage vid Grand för att kolla priser pa uppsättning..1000-1500kr. Det tycker jag var ganska bra. Inkl. prov. De har dock ej smink, men det kan jag fixa pa annat hall. Min fraga: Har nagon erfarenhet av dem???

  • Jupiter2

    Nej, här händer inte mycket... Håller på och förbereder advent. Plockar fram saker, bakar osv. Ska ha gäster på glöggparty på lördag. Så bröllopsplaner står stilla nu.
    Kom på en fråga till er. Hur många av er ska ha ett liveband och hur mycket betalar ni dem i så fall?

  • Izunia

    Haller oxa pa med pynt...vagar knappast berätta att jag plockat upp min gran....(!) den är i plast. Tycker det är synd att man annars inte hinner njuta av den. Har dessutom bakat lussekatter igar!

    Jo vi ska ju ha liveband... Har t.o.m diskuterat en del med min fästman idag om cd vs. att han sjunger som intro lat i kyrkan... Klart att det är romantikt men det känns klyddigt om han ska sjunga när jag gar in...dessutom ville jag ha en speciell lat..vi far väl se..

  • nybliven lundabo

    Jag har mycket att göra på jobbet just nu. Vill egentligen också bara baka och adventsmysa..

    Vet inte än vad vi kommer behöva betala för det band som ska spela lite hos oss. en släkting är ju bandmedlem, så det kanske inte blir riktigt marknadsmässigt heller. Priserna verkar variera väldigt mycket. Och så beror det väl på hur länge de ska spela etc.

    Hur har ni det framöver, är det någon som har lust att ses nåt innan jul? Kanske glögg hos mig? Eller fika på stan.

  • jajj@

    Hej på er!

    Tänkte höra om ni är öppna för nya bekantskaper fortfarande. Jag har tjuvtittat lite på er tråd men inte riktigt vågat höra av mig... Jag är ny här nere sen i augusti och träffar gärna lite trevliga tjejer.

    Ha det så bra, hälsn jajja

Svar på tråden vänner lund!!