• Izunia

vänner lund!!

Var trad blev avstängd för svar....

Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...

• Svar på tråden vänner lund!!
  • Röd-brud

Vi hoppar över det idag!

Ses en annan gång.

• Jupiter2

Hoppas att ni får en trevlig jul, allihopa! I morgon åker jag till Stockholm för att fira med min familj.
    Så... God Jul och Gott Nytt År! HoHoHo!

• Izunia

Ha det sa trevligt! God jul pa er alla!! Vi far väl ses efter nyar hoppas jag!!

• Röd-brud

God Jul på er alla!

Vi ses!

• Jupiter2

Hoppas att ni hittills haft en trevlig jul... OT: Berättade ju att jag vill vara icke-rökare på vårt bröllop; idag är min femte rökfria dag. Håll tummarna för att jag klarar nyår!

• Izunia

Jupiter! Vad stolt jag blir! Jag tror att du klarar av det! Du verkar ju ha bestämt dig!

Här har det varit en trevlig jul. Hoppas pa ett riktigt gott nytt 2006...! Vi far ta och ses i januari, kolla lite bilder och sa!

• Röd-brud

Hoppas att ni har haft en bra start på det nya året också.
    Själv har jag haft en bra jul och nyårsledighet.

Jupiter, starkt av dig, jag håller tummarna för att du fortfarande är rökfri. Har du klarat nyår så är jag imponerad, det kan inte vara lätt.

• Jupiter2

Jo, jag är fortfarande rökfri. Nyår var tuff, men vi firade med en ny bekantskapskrets där vi bara kände en person. De visste alltså inte att jag varit rökare, vilket gjorde det lite lättare... nåväl... Hoppas att alla haft ett bra nyår!

• nybliven lundabo

Hallå alla! Tråden håller visst på att drunkna.. Jag har haft mycket att göra på sista tiden, men nu ser jag ändå en ljusning, så jag skulle gärna ses nåt snart. Titta på röd-bruds foton och snacka lite. Nån mer? Nästa vecka?
    Trevlig helg!

• Izunia

jag reser bort pa söndag och är borta till 24...Vill ni ses efter det kanske??

Svar på tråden vänner lund!!