vänner lund!!
Var trad blev avstängd för svar....
Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...
Var trad blev avstängd för svar....
Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...
Da ses vi där? Inne eller ute? Fast det är ju ganska kallt!
Vi ses där inne tycker jag.
Jag skall ju ta mig genom hela stan först, så jag kommer väl strax efter 17.
Skall försöka få med mig lite foto från bröllopet också. Om ni är intresserade förstås :)
jaa!! vad kul! Ta med det. Och som jupiter sa sist..kan alla som har ta med sig ett exemplar av sina inbjudan??
Få se om jag kan komma... Izunia: Din lista med låtar blev verkligen en hit! Tack så mycket!
haha! Kul att du kunde fa nytta av den!
Jag tänkte bara...blir vi fler än 2? Vi kan ju träffas röd-brud annars kan vi vänta tills fler kan kanske´?
Jag kom just på att jag inte kan komma. Jag har redan bestämt med en kompis, så det får bli en annan gång!
Hallå!!!!!!
Alla lunda-bor, var är ni?
Izunia,
vi får väl se under dagen, blir det bara vi två så kanske vi skall skjuta på det.
Jag kollar vid 14-15 tiden igen senast, så får vi se om där är fler som vill hänga på.
För er som har missat det innan, vi tänkte träffas i eftermiddag, kl. 17, på Espresso House vid stationen i Lund.
Vem vill hänga på??
Hm, jag kan inte säga säkert än. Det beror som sagt på om jag har hunnit allt jag ska inför jobbresan imorgon (åker imorgon bitti, så jag måste bli klar idag). Jag försöker meddela hur det ser ut efter lunch..
Jag tror kanske inte heller att jag hinner eftersom jag är i malmö idag. Röd-brud, ska vi flytta pa det??
Alla ni andra...När kan ni??