• Izunia

vänner lund!!

Var trad blev avstängd för svar....

Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...

• Svar på tråden vänner lund!!
  • Izunia

jag kan efter 17.. Var ska vi fika? Ska vi kanske ta nya espresso house vid stationen? Där finns gott om plats oftast!

• nybliven lundabo

Oj, vilken aktivitet det har varit här! Jag har varit borta med jobbet sen förra veckan. Jag ses gärna en sväng på onsdag. Espressohouse vid stationen klockan fem?

• jespers darling

Klockan fem låter bra!
    Ska bli kul, ska ta med mig lite saker som jag pysslat med också

• Izunia

jespers darling va bra! Hoppas jag inte glömmer mina...! Sant minne som jag har lyckas jag säkert!

• pov

Hej

Ville oxå följa med, men jobbar på onsdag och torsdag. Typiskt när man är ledig dom andra fem dagarna!!! Hoppas jag kan nästa gång :)
    jespers darling

Hur går det med tummen? :D
    Själv har jag precis lagt hindersprövning och namnändrngen på lådan. Nu bär det iväg!!! Kommer gå så fort, önskar jag kunde stanna tiden lite då och då...

• Röd-brud

Hej på er!
    Här har det verkligen hänt saker. Är tyvärr inte inne här så ofta längre nuförtiden. Har flyttat över till familjeliv istället. :)

Tyvärr så går jag på kurs på onsdag kväll så jag kan inte vara med då, kanske passar bättre en annan gång.

Ha så trevligt ni andra!

• jespers darling

Jag har inte träffat nån av er innan, så jag vet inte riktigt vem jag ska titta efter på fikan imorn

jag kommer iallafall att ha en röd jacka på mig, så ni kan hålla utkik efter mig
    Ska vi ses utanför??

• Izunia

Det kanske är kallt ute.... Men jag kommer, har svart jacka (vem har inte det!!?) mörkt har! Jag och jupiter far kolla efter dig!

• pov

Izunia

Visst har du gjort dina ringar på Chrissis? Är du nöjd? Tänkte vi skulle göra våra ringar där. Var förbi i dag men de hade stängt till 8/2, typiskt när man försöker vara lite effektiv :)

Svar på tråden vänner lund!!