• Izunia

vänner lund!!

Var trad blev avstängd för svar....

Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...

• Svar på tråden vänner lund!!
  • Jupiter2

Håller med Izunia. Vilken förvirring! Vi kommer inte fira alla hjärtans dag. Det gör vi aldrig. Men vi förlovade oss den 17 februari, så det firar vi!
    Vi får väl kanske ta det veckan efter. Då kan jag när som helst. (Skollov)

• Izunia

vi förlovade oss 15 februari!

• Jupiter2

Det är bara fler och fler saker som stämmer in på oss två!!!

• Izunia

haha!!kanske, men jag har aldrig sett star wars!! haha

• Jupiter2

Kunde inte sova inatt... Har skrivit ut alla inbjudningar nu. OSA 31 maj. Låg och tänkte hur länge som helst på detta i natt. Tillslut fick jag gå upp och titta!! Trodde att jag skrivit fel och det bara fanns 30 dagar i maj. Snacka om att vara störd i huvudet... Hur ska det bli sen??

• Izunia

jag har haft inbjudningar (eller en vad jag vet) som inte kommit fram!!!

• Jupiter2

Oj! Det var ganska länge sedan du skickade dem va? Svårt att ringa runt till alla när ni har så många gäster också... Vad ska ni göra?

• Izunia

jag vet att en kille i USA inte fatt sitt..Bara tänker att det kanske e fler som inte fatt...? Haha bra sätt att fa ner gästlistan!

• Jupiter2

Ja, det kan ju behövas för er del... Nej, men allvarligt, så hoppas jag verkligen att det kommer fram. Ibland dyker brev upp efter ett tag.

• nybliven lundabo

Jag har varit borta en vecka, och hänger inte riktigt med på alla turerna här.. Jag skulle gärna ses, men lyckas inte riktigt fatta om ni har bestämt nåt.

I förra veckan damp det förresten ner en bröllopsinbjudan igen. Det blir i april. Det är bra med lite fler studiebesök innan det är dags..

Svar på tråden vänner lund!!