• Izunia

vänner lund!!

Var trad blev avstängd för svar....

Jag förstar inte varför och hoppas nu att alla hittar denna traden istället...

• Svar på tråden vänner lund!!
  • nybliven lundabo

Det är klart! Det är bara att haka på nästa gång vi ses.

• Peppina

Glögg eller fika på stan nån gång innan jul låter bra! Helst inte en tisdag eller onsdag..

• jajj@

Tack, då hänger jag gärna på er! Hur många är ni? Är alla nya i stan? Själv bor jag inte i Lund utan i Malmö men jag pluggar i lund.

• Izunia

Jag är sugen! Säg bara till vilken dag!

• Jupiter2

Jag hänger gärna med. Vill inte heller en tisdag. Och jajja: du är jättevälkommen. Det är lite blandat folk här. Vissa har inte bott här så länge, men andra har flera år på nacken!

• Pusselina

Hej Izunia,

Du frågade om Courage tidigare i tråden. Jag klipper mig hos Helena där och jag tycker att hon är superduktig både på klippning och färgning! Hon ska sätta upp mitt hår när jag gifter mig i maj nästa år och hon fixade håret på min kompis när hon gifte sig för 2 år sen. Min kompis har hopplöst hår men hon såg ut som en dröm efter att ha varit på Courage.

• Izunia

Pusselina : Tack för tipset!
    Jag har varit pa manga ställen runt om i Lund, men jag har inte bestämt mig var jag ska fixa haret. Courage kände jag ingen som varit, men deras priser verkade ok och sa ligger det nära hotellet vi ska vara pa, samt att man kunde ha egen make-up artist! De hade tyvärr inga bilder pa uppsättningar där...Du har inga pa din vänninas frisyr?

• Pusselina

Izunia - tyvärr har jag inga bilder på min kompis håruppsättning så det kan jag inte hjälpa dig med. Mitt tips är att ta en salong/frisör som folk här på BT rekommenderat eller någon som du kände stort förtroende för nör du var där. En sak till - jag har fått rådet att om frisören är bra på att klippa och färga är det inte nödvändigt att de dessutom bra på att göra uppsättningar!
    Lycka till i frisörsjakten!

• Röd-brud