• brudtärna 05

Kär i kompisens blivande make- vad göra???

Hej!
    Jag har världens jätteproblem!
    Jag har gått och kärat ner mig totalt i min bästa kompis blivande make. De gifter sig nu nästa augusti och ju mer jag ser av honom desto mer förälskad blir jag. Jag vet att det är hemska och förbjudna tankar, men va sjutton ska jag göra???
    Om jag ska vara helt ärlig i detta så tror jag dessutom han har känslor för mig med... Det blir alltid en otrolig spänning när vi är ensamma och han har även mumlat meningar som " ja, det finns tillfällen då jag tror att det aldrig kommer funka med mig och..." och nu förra veckan frågade han om inte vi kunde ta ett glas vin i veckan och diskutera lite saker...
    Vad ska jag göra? Bör jag agera på detta? Får jag gå ut och ta det där galset med vin? Kanske släpper spänningen av det- vem vet? Får man bli kär i sin kompis kille?
    Jag behöver alla råd i världen!

• Svar på tråden Kär i kompisens blivande make- vad göra???
  • aircondition

Dessutom tycker jag att Brudtärna 05, känns som en annan Brudtärna 05 i en annan tråd. Precis som...*hmmm* tror det var Tez82 sa...

• lilla-Angelina

Brudtärna 05
    Hur har det gått?
    Denna tråd har ju spårat ur...

• vixen not a tramp

www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1314046.html

I den här tråden uttalar sig denna karin67 oxå konstigt. Döm själva! Men jag väljer att inte lyssna på hennes absurda åsikter.

2005-11-04 12:12 karin67
    Det bästa är att gnugga sandpapper i ansiktet. På så sätt härdar man huden, visst ser man förjävlig ut i några veckor men det är det värt!!!

• vixen not a tramp

Förlåt, det var inte meningen att ta fokus från trådens rätta ämne!

• lilla-Angelina

Någon som vet hur det gått?Har inte läst hela tråden...

• Rystall

Jag anser att Karin67 borde bli avstängd från BT. Det verkar enbart som om personen bakom nicket är ute för att provocera och förstöra en utmärkt forum. Inläggen i denna tråd är ju rent hotfullt.

• GithKat

Rystall: Håller med till 100%

• Pysen

Kopplade just in mig på tråden här och fick fram hela den sista sidan med inlägg som INTE handlar om det som det första inlägget tar upp.

Får jag föreslå att vi struntar i om folk skriver saker som vi irriterar oss på? Det finns möjlighet att anmäla inlägg - gör det istället för att gnälla här. Eller - MÅSTE man nödvändigtvis bjäbba så ta upp en egen tråd under RELATIONER!

• Nickolina

Alltså...sluta kommentera karin67 kommentarer nu...det är ju ni som gör er löjliga eftersom hon bara sitter och garvar.....eftersom hon provocerar biter inga logiska argument....antagligen tycker hon hela forumet är skitlöjligt och hennes ironi är egentligen baserad på våra inlägg fast lite värre för att det är roligare..för henne då...se det som den parodi det är så slipper ni bli upprörda o kan flina istället....

• The Ring

Nickolina

Håller med dig fullständigt!

Det är kanske inte ens en "hon". Säkert en sliskig gammal gubbe som tror att han är rolig.

Eller så är det två tonårstjejer som sitter och tycker att de skitkul.

Säger som Baloo: "störtlöjligt" :D

Svar på tråden Kär i kompisens blivande make- vad göra???