10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?
Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.
Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum
Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.
Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum
Här står det också lite stilla för tillfället vad gäller bröllopsplanering.
Har en del annat att tänka på med en nära förestående flytt.. Men efter jul blir det nya friska tag! :)
Är nästan helt i hamn med festlokalen och med fotografen ska vi skriva papper i början av nästa vecka.
Bröllopsresan är preliminärbokad.
Det jag har lite panik för nu är inbjudningskorten. Det skönaste vore att få dem tryckta, men jag har inte hittat några wow-iga kort någon stans, så vi får nog göra dem själva!
Om 6 månader är vi alla nygifta!
Shit pommes frites! Så mkt som måste fixas innan!
Hej alla 10 juni brudar, Här är en till!
snart är det dags...
fick dock precis reda på att sveriges inledande fotbolls match i EM spelas 10 juni, typiskt. Någon som vet vilken tid den spelas? tror inte det är ett problemn men hade man fått välja så hade man ju önskat att det var dagen efter dem spelade... håll tummarna för fint väder alla!!
Naty
runt 18 tror jag att matchen börjar! Tycker att det hade varit värre om det hade varit final eller ngt!
Suck! Jag upptäckte precis att de håller på att planera nå't 300 års-jubileum för kyrkan den helgen vi ska gifta oss... Måste kolla så att det inte blir nå't jippo och att det dräller in en massa nyfikna människor under vårt bröllop... I värsta fall får vi väl försöka byta datum...
Inda:
Hoppas det löser sig för er. Men har ni fått boka kyrkan så borde det ju inte vara något som kan "störa". Men det är nog värt att kolla upp.
inte min tur än - tack få vet jag, håller med dig, det är värre med finaler!
Hej 10:e juni-flickorna!
Har ni haft en planeringspaus nu för julbestyr?
Idag tog jag upp tråden igen, och ordnade häst och vagn som ska köra oss mellan kyrka och lokal. Vi fick det till ett bra pris och mannen jag talade med var hur gullig som helst!
Sedan ringde jag om vår lokal eftersom vi glömt att fråga när vi får tillträde. Då visar det sig att vi får tillträde redan en vecka före, på måndagen. Sååå skönt!
Hur går det för er då? ;)
Just nu håller vi på att knåpa med prototypen för inbjudningskorten, det lär bli mkt jobb med embossing etc. Men jag tror att det blir fint!
Sen är det gästlistan som ger mig ångest! Har ingen större lust att bjuda nyblivna pojkvänner jag aldrig träffat...men man kanske måste det...
Hej på er tänkte börja göra inbjudningskort nu !!! =)))) ihhhhh
Jag försöker komma fram till hur jag vill att inbjudningskorten ska se ut...jag har väldigt lite ideér just nu.
Igår köpte både jag och min sambo skor till bröllopet. Han hittade jättefina på rea och jag hittade också fina, dock inte på rea! Detta är det tredje paret jag köper. Ja jag vet att det inte låter riktigt klokt. De två första har dock bara kostat 100 kr styck så det är ingen förlust och de kan användas vid andra tillfällen (rätt enkla sommarskor bara).
Här är en till som gifter sig den 10 juni 2006 i Stockholm :)
Och när det gäller vår planering så har vi inte alls kommit så långt som många av er andra ser jag.
Vi har bokat fest lokal och vigselförättare (vi gifter oss borgerligt). Det är allt...
Japp nu är kyrka och festlokal bokad... Vi var tvungen att byta kyrka eftersom de har planerat in ett "jippo" i den kyrkan vi ville ha från början. Den "nya" kyrkan tillhör oxå vårt pastorat så det är ju ok. Den ligger dessutom jättefint... och är närmare festplatsen... Bra va!?
Jag om min sambo håller på och filar på inbjudningar och vigselprogram... och så funderar vi på och vi ska ha nå't festprogram...
Det är mycket att tänka på!