10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?
Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.
Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum
Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.
Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum
Här är en till som skall bli gift den 10:e juni! Roligt med en tråd för bara oss.
Vi gifter oss i Starrkärrskyrka i Ale, med efterföjande fest i Starrkärrs bygdegård.
Vi har bara bokat kyrka och församlingshem. Har en vän som skall sjunga i kyrkan och hon i sin tur har någon som ev. skall laga mat och servera. Börjat fundera på inbjudningarna, men tycker att det är rätt svårt.
Vart kommer ni andra ifrån?
Hej alla!
Jag ska också gifta mig 10 juni, i Stockholmstrakten. Har bokat kyrka och festlokal: Östra Ryds kyrka och Edsbergs slott. Har beställt klänning, bokat fotograf och transport. Har kontaktat olika leverantörer som catering, håruppsättning, smink, hotell, solist m.m., men inte bokat allt ännu. Har idéer om hur det mesta ska vara och hur det ska göras.
ninakaarina: var ska ni hålla till? Coolt att du har fixat det mesta redan.
Jag tycker smink/hår o fotograf är svårast! De kan bli så fel och fult och jag har ingen aning om vem jag ska välja!
Vi är också i Stockholm. Vet ungefär hur inbjudningskorten ska se ut, ska försöka göra dem själva!
Vart ska ni åka på bröllopsresa?
Hej Sweety! Vi ska gifta oss i Höör i Skåne! Har du också funderat på denna dagen (10 juni alltså) sedan barnsben?
Inte min tur än - jag håller med dig om frisör är väldigt svårt! Jag har fått en frisör på rekomendation, men vi får se.. Själv har jag en självlockig kalufs som är ganska svår att tämja!
Är det någon av er som har lagt ut foton på msn som en del gör här? Jag har lite sugen på det, men vet inte hur! Någon ..
OJDÅ så många glada gubbar jag skrev!!... ja, okej jag erkänner jag är en glad skit!
Hej!
Vi ska också gifta oss den 10 juni. Vi är väldigt glada att vi fick det datumet (det hängde på när festlokalen var ledig). Först var tanken 12 augusti men det kändes inte så bra eftersom det då är EM i friidrott i Göteborg (där vi då bor) och många hotell kommer nog vara fullbokade.
Vi har bokat festlokal och vigsellokal. Vi ska gifta oss borgerligt. Vigselringen fick jag när min sambo friade. Jag har nästan bestämt klänning. En vän till oss ska vara vår fotograf.
Jag ska också gifta mig den 10 juni nästa år. Grattis alla ni andra! Eftersom jag hade väntat gaanska länge på frieriet hade jag hunnit tänka ut ganska väl hur jag ville ha det så nästan allt är bokat.. Vi ska gifta oss i Frödinge kyrka och ha festen på Gränsö slott i Västervik. Det är egentligen bara klänningen kvar. Vet ni när det är bäst att kolla på klänning? Har de något att välja på så här direkt efter reorna?
Hallå igen!
Igår köpte jag tärnornas kläder. Känns jättebra, de kommer vara så fina!
skogsbruden
vänta tills 2006 nyheterna kommer,vet dock inte exakt när de kommer...
pinkdiamond
Hur ser tärnkläderna ut?
jag har lite ångest angående vår festlokal, känns inte helt 100!
Ena tärnan ska ha en kort rosa klänning (med små medaljongmönster)med rund halsringning och den andra ska ha en kjol i samma tyg och en top upptill i samma nyans som kjolens mönster (vilket är typ cement, grön, blå!)Vi shoppade loss på noa noa.
Varför känns inte din lokal bra?