• jespers darling

10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?

Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.

Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum

• Svar på tråden 10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?
  • Sesselin

Jag ska också gifta mig den 10/6.
    Det som är fixat är lokal,musik,mat, klänning,solist och inbjudningskort (ej skickade). Känns som om jag ska ta det lite lugnt ett tag nu, men det är så roligt att planera. Vi gifter oss utomhus så kyrka behöver vi inte boka iallafall.
    Lycka till ni andra 10 juni brudar.

• inte min tur än

Borde boka fotgraf snart, men det är så ångestframkallande! Vad ska man tänka på?

• Inda

Jag håller på att "designa" min klänning och jag har tänkt att beställa den på ebridalstore på ebay.

Dessutom håller jag på att skissa lite på inbjudan och har provat (med framgång) att skriva ut på akvarellpapper...

Jag ska nog ringa och boka kyrka och präst endera dagen... imorron kanske...

• inte min tur än

Inda
    Var bor du? Här i stockholm bokas allt l¨ååångt i förväg känns det som!

• pinkdiamond

Vårbrud -06: Vi har också just köpt hus. Blev lite väl mycket för mig ett tag men nu börjar jag få koll på läget igen. Vi flyttar in i huset i slutet på november.

• Vårbrud -06

pinkdiamond

Härligt! Vi får nycklarna på tidsag eftermiddag och jag kan knappt vänta. Går i inredningstankar hela tiden.

Inte någon som vet om det finns något forum för inredning?

• Next

Inredning kan vi ju ta som en bisak här... älskar att fundera på sånt...

• Inda
    Jag bor i Värmland... I ett mindre samhälle norr om Karlstad... Här går vi efter det värmländska "ordspråket": "Dä årner säj"...
  • Vårbrud -06

Next

Kan du inte starta upp en liten tråd så kanske vi får med oss fler? Jag anser mig inte så bra på inredning, men skulle gärna vilja bli. Tycker om sådan "Mio-katalogstil" och hoppas att jag skall kunna åstakomma något åt det hållet nu när jag får börja om från början med ett nytt hus.

• pinkdiamond

Idag beställde jag min bröllopsklänning!!! Jag är jättenöjd, köpte topp och kjol på KiK.

Svar på tråden 10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?