• jespers darling

10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?

Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.

Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum

• Svar på tråden 10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?
  • ninakaarina

.. Hej 10:e junisar!

Allt väl hoppas jag?.. ;) Jag gjorde en detaljplanering igår och det känns bra! Hittade en tråd här där en tjej gjort en jättebra excelplanering.

Pratade med min frisör som ska fixa med håret, det är en vän till familjen som jag inte träffat sedan min pappa gifte om sig för 21 år sedan! Hon har lånat sin väninnas salong i den kommun där vi ska gifta oss, så vi kommer att ha hela för oss själva!..

Jag har lite pengaångest! Våra föräldrar ska hjälpa oss, men det hade underlättat om vi vetat hur mycket de tänker hjälpa.. trist att behöva blanda in ångest i detta!

Hur går det för er då?
    Några fler Bridezillor?! ;)

• inte min tur än

ninakaarina

TÄnkte beställa hår o make up idag, men det visar sig att frisören inte är i Sverige då...

• inte min tur än

sen tänkte jag beställa fotograf, men då hade redan någon annan hunnit boka:(

• inte min tur än

så det går inte så bra:(
    Är budgetverktygen bra här på BT?

• inte min tur än

pinkdiamond
    åh,vilken då?nu blev jag nyfiken!

• pinkdiamond

Inte min tur än:
    Ballerinakjolen och top med ett axelband där spets klättrar upp en bit vid det bandet. Vet inte om jag förklarade detta så bra! (den har funnits på deras hemsida, men är borttagen nu)

• ninakaarina

Hur går det för dig idag då "inte min tur än..".. har du letat efter/hittat en annan frisör/fotograf?

Vi har kommit överens om att låta en bekant (vet ej vem) ta fotona på oss ist för fotograf.. vi har en väldigt BRA digitalkamera, så jag hoppas att man ska kunna få till det även med en amatörfotograf?

Grattis till klänningköp Pink diamond! Jag beställde min redan mitten av juli, så den ska komma när som helst!... :)

• Next

Vårbrud -06: Jag ska så fort jag hinner. Just nu har jag fullt upp och får vara nöjd om jag hinner kika in här lite då och då.

Idag var jag hos min sömmerska och titta på skisser. Det blir nog en rätt läcker och väldigt ovanlig klänning.

• inte min tur än

pinkdiamond
    Jag vet exakt vilka du menar! Jättefint!
    Idag har jag preliminärbokat två frisörer o make up artister, hoppas det blir bra...vet inte vilken jag ska välja bara!
    Får väll göra provuppsättning hos båda!

• pinkdiamond

När kommer ni att skicka ut era inbjudningar?

Svar på tråden 10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?