10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?
Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.
Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum
Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.
Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum
Halloj tjejer!
Nu har jag dröm min första mardröm om bröllopet. Det var hemskt. Vaknade rent kallsvettig. Drömde bland annat att jag inte hade hunnit skicka ut inbjudningarna, alla var riktigt elaka och bröllopsfesten var på Burger king (tycker inte om BK). Jag kände mig helt fruktansvärt ensam och olycklig.
Fler som börjat drömma sånna här konstigheter?
Inga bröllopsdrömmar än...
Nu har jag precis dragit iväg ett mail för att beställa min klänning. Väntar nu på besked om hur jag ska mäta mig och hur betalningen ska ske... Det känns SPÄNNANDE!!
Oj, vad trevligt! En tråd där jag hittade en massa likar...
Först av allt gifter vi oss SÅKLART oxå den 10 juni, sen, äntligen en som köpt brudklänning på KIK (en underbar variant dessutom :), funderar själv på en underbar kreation därifrån men är hela tiden i valet o kvalet mellan mer klassiskt och KIK klänningen. Åker till Sthlm för att ta ett beslut om två veckor (har tid inbokad både på KIK och Garamaj så vem vet hur detta ska sluta? Två helt olika stilar men med enkelhet och rena linjer som gemensamt drag). Sen bor även jag i Skåne, Ängelholm närmare bestämt, men har jobbat i Hörby i ett par år :).
Kul med denna tråd! Hoppas man får vara med ;)?!
maria73: Då måste jag fråga vart du har jobbat i Hörby?
maria73
vilka klänningar funderar du på? Älskar att kolla på klänningar och det är så kul att se vad folk har för smak!
Ska du till den lilla garjamaj på karlavägen?
Vad skoj att nån mer tittat på KiK. Du får berätta vad du valde sedan.
Jag har just bokat vigselförrättare. Vi ska gifta oss borgerligt. Känns skönt att det är spikat och det känns ännu bättre att hon lät trevlig och verkar ha många ideer och tankar.
Här är en till som ska gifta sig 10 juni. Och vilka drömmar jag har börjat få... en natt drömde jag om vigseln där allt gick helt fel. Jag tror vi gick in i kyrkan vid fel tillfälle så vi fick gå ut igen och den proceduren upprepades typ 3 ggr. Sen var musiken fel, prästen babblade om en massa konstigt och nu till det värsta. När jag vänder mig om har alla gäster lämnat kyrkan utom min pappa för han var ju tvungen att fotografera. Som tur var så vaknade jag innan det blev ännu värre. Hur ska man orka med det här på nätterna i ett halvår till?
Inte min tur än;
Hade bokat tid i den lilla Garamaj men avbokade då jag ej kan den tid Irina kan. Funderar på tubklänningen i sjöjungfrumodell kollektion 3.
Från KIK har jag tittat på halternecktop o sjöjungfrukjol enl följande trådar
kikstockholm.com/bilder/VD9V9645.jpg
och kikstockholm.com/bilder/VD9V9589.jpg.
Pink Diamond; Vad ska du ha för accesoarer/ smycke/bukett till din klänning? Klänningarna är ju lite originella å man vill ju ha nått som passar till :)!
Maria73: Jag tror att jag kommer att ha ett diadem i silver och vita pärlor och sedan bara ett enkelt silverhalsband. Jag vill inte ha för mycket sånna detaljer eftersom min top är full med detaljer ändå.
Som bukett har jag tidigare velat ha ett litet antal kallor eller rosa krysantemum. Väldigt enkelt. Nu på senaste tiden har jag funderat på att ha ett klot (rund oasis) med krysantemum och bara ha ett band i så den kan hänga från handleden(storlek som en innebandyboll ungefär). Jag har visst lite svårt att beskriva detta märker jag...hoppas du förstår mig!
Hur går det för er andra just nu? Jag måste erkänna att jag inte fixar med nått inför bröllopet just nu, det står lite stilla.