10 juni !!! Någon mer som ska gifta sig då?
Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.
Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum
Jag har precis börjat ändra datum lite... från midsommarafton till detta eftersom den festlokalen vi vill ha är ledig då.
Någon som kan övertyga mig om att detta är ett bra datum
Har precis bokat kyrkan till den 10 Juni!
Klart det är ett bra datum!:)
Nu får du fira både ert bröllop och sedan midsommarafton!
Vi också 10 juni! Perfekt datum känner jag, har redan beställt solsken utan några moln, hoppas det passar er också damer?
det lutar mer och mer åt 10 juni ändå, trots allt
mycket tack vare ditt fina väder ninakaarina
ninakaarina
Bra att du redan har skött snacket med vädergudarna:)
Vi gifter oss också den 10 juni! Har era planer börjat ta form än?
Vi gifter oss också 10 juni! Bokade kyrkan för bara några dagar sen. Festlokalen är preliminärt bokad (vi har inte riktigt bestämt oss än), och transport är ordnad.. Det kommer att bli riktigt bra dethär känner jag..
Ja att det blir? Särskilt nu när ninakaarina har haft den stora vänligheten att ordna med vädret för oss andra också!
jag har bokat kyrkan o lokalen är 99,9% säker, har köpt klänning oxå...
Börjat kolla på fotgraf, men det är så svårt!
Har en hel del idéer i huvudet men man vet ju aldrig hur det blir tillslut!
Hur långt har ni andra kommit?
Då tycks jag utan konkurrens vara den värsta Bridezillan i detta glada 10-juni-sällskap!?
Jag har bokat allt som bokas kan, gjort klart trycksaker, träffat floristen, bokat frisör, köpt skor, köpt tyll+kantband till slöja (Yes box, ska sy själv!), köpt allt till dukningen (ljus, fat, tyg, servetter mm), beställt klänning, köpt underkläder och brudpar till tårtan, bokat hotell, kyrka, lokal och catering! Samt frågat och fått ett rungande JA från alla som ska ha en del i vårt bröllop!
Det är kanske lite i mest överdrivna laget att vara ute i så här god tid, men samtidigt så njuter jag så av alla moment och varje litet inköp, så varför inte..
Jag tror att 10 juni blir en fantastisk dag för oss alla!
Hej ska gifta mig 10 juni, har bokat kyrka o lokaloch köpt klänning + tillbehör, har börjat skissa på inbj korten som jag hade tänkt att göra själv.
Funderar mycket va man kan göra så festen blir lyckad och folök får riktigt kul nån med några bra förslag??