Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Tack för informationen det känns ju lite märkligt att boka ett ställe utan att ens ha sett det,men det går ju inte direkt att välja och vraka mellan festställen på ön. Min sambos farbrors fru jobbar där så jag har försökt fråga henne utan att hon ska kunna lista ut att vi ska gifta oss :)
Jag ska försöka komma på hippan (är det någons möhippa?) Har egentligen föräldramöte på dagsi men det ser kanske ut som om farmor kan vara barnvakt och min sambo går istället för mig. Jag meddelar i morgon (hoppas det inte är försent)
maritim, neeejdå :) du kan meddela på tisdag också om du vill *s*
Då lär hon få reda på det om ni ska dit.
Gunilla och vi ska ta tag i detaljerna till våren, inget bråttom längre när det är bokat.
Jag ska ut till Marstrand om 2 veckor, kan ta lite bilder till dig om du vill och maila.
MiNik; ja, du får jättegärna maila bilder, det vore snällt. Gunilla lovade att vi skulle ses diskret, försöka få in det när hon inte jobbar(farbror fru alltså :)
Princessdiamond;
Jättebra, jag får veta imorgon.
hej på er allesammans
Härligt att se att det är fler inne en fredagkväll som denna. Är gräsänka tills på tisdag, david är ute och reser som vanligt.
Jag har glömt att berätta att jag tittat på lokalen som vi har bokat. Vet inte om jag är så himla nöjd... vi kanske kan få tag på massor av björkris och ha inomhus, så man slipper se de tråkiga väggarna. Någon som vill skänka mig björkris?
Fast kommer det inte se ut som att vi tar studenten då?
Ni som bor här runt Älvängen. Finns det inte någon annan bra lokal som vi kan vara i istället för starrkärrsbyggdegård? Har något tittat på sjövallen i Alafors? Den ser ju väldigt fin ut utanpå. Hur ser den ut inuti?
Nu börjar jag insé att det är på allvar. Det är ju inte många månaden kvar.. tänk så hinner jag inte få tag på någon klänning heller. Jag tänkte köpa en i januri, men det vet det 17 om jag lyckas med...
Har du bilder på kyrkan om inte så kan du kolla här,
83.227.148.157/aga/300%20marstrandkyrka.htm
MiNik; Kyrkan var vi in till i somras, men jag ska kika på bilderna Thanks!!
Hur ska ni göra med fotografering, hörde med Bohmans som ofta tagit ute på ön, men deras fotograf hade tydligen dött så vi bokade älvfoto
maritim,
Vi ska ha en kompis stom hjälper oss med det. Vi lägger krutet på festen.
Vad bra att ha kompisar som kan fixa det, vi fick en chock när vi såg priserna för fotografering men det är väl bara att bita ihop och se glad ut .)