• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Lindha

Princess... www.ciprian.se Sen har jag även haft mailkontakt med en kille som heter Mats Althin eller Ahltin. Har studio vid Backaplan någonstans. Men jag kommer inte ihåg vad han hade för priser, eller om han tar digitalt.

Vårbrud en av killarna som jobbar på pastorsexpeditionen i Nol har haft bröllopsfest i Starrkärrs bygdegård. Han kanske kan ge dig lite tips.

• yrvädret

Vad 17 finns det inte en pizzeria i Mölnlycke med hemkörning när man behöver en???? Är bakis och vill ha PIZZA!!! och bil har vi inte heller och det är f-rbannat långt att gå... I Linköping hade var och varannan pizzeria hemkörning.

Jaja, får väl knata ned ändå om vi ska få i oss någon mat.... *lunkar buttert iväg*

• Lindha

I Frölunda finns... Frölunda pizzeria :)

• Princessdiamond

fasen vad trött jag e idag...
    å imorgon ska man behöva jobba igen *suck*

;)

• Vårbrud -06

Lindha

Men jag kan ju inte med att fråga honom... hahaha pinsamt.

Jag ändrar nog färgtema, då kommer det passa lokalen mer. Får ha vinröda rosblad och murgröna
    Inbjudningskorten kan vara något med vinrött också. Om det är den rätta vinröda färgen kan det bli väldigt fint.

• Vårbrud -06

Föresten, brudar.

Sandra kanske följer med på tisdag. Det var min kompis som var hemma hos Lindha förra gången vi hade fika.

• Vårbrud -06

Lindha
    Om du skall gå ut med hunden en sväng, har du lust att säga till då så hakar jag på. Känner att jag skulle behöva liten nya luft, men det ser lite mistänkt ut om jag springer runt på gårdarna hahaha

• Lindha

Vårbrud jag sitter och pluggar just nu. Men ska ut men Moa sen när jag är klar. Är klar om 45min kanske... passar det?

• Vårbrud -06

Lindha
    Säg till lite innan bara om du inte är klar, annars kan jag komma bort 19.30. Härligt!

• Lindha

Jodå Vårbrud jag hinner till 19.30. Fortsätter sen när jag kommer in igen. Ska vi synas här utanför?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2