• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

princess_edition

just exakt nu är jag väldigt stressad, men kan förklara senare.. eller så kan du gå tillbak sissådär 20 - 30 sidor och läsa om det ;)

du missar inte vår grupp, lovar! :)

• princess_edition

Princessdiamond: ok, har inte tid nu. vi ska iväg på middag till sambons föräldrar, så ja måste göra mig klar. men vi ses väl på tisdag antar ja?

• Lindha

Sådär nu har jag gjort årets första pepparkakor :D Och stekt plättar i 1TIMME!!! Nu väntar vi bara på lunchgästerna....

• Lindha

princess_edition jag tror inte heller att du kan missa oss, vi kommer ju vara 10-15st :)

• maritim

Hej allihopa nu har jag fixat barnvakt och hänger gärna med på tisdag. Bläddrar bland gamla inlägg men hittar inget där det står var vi ska mötas. Steinbrenner och nyberg på järntorget nämndes, är det där vi ska ses och isåfall vilken tid?

MiNik;
    skojar du?:) är du min tvillingsyster som jag inte visste jag hade :). Har ni en bröllopssida man kan glutta på ? :)
    Jag har inte börjat kika på klänningar ännu, har ännu fem kilo att gå ned efter min senaste graviditet så jag tänkte vänta til de är borta och sen åka på turne mellan butikerna. Har sett en klänning på Svahns hemsida som jag tyckte var snygg

• Torvan

Hej alla glada Göteborgare!!! Jag såg att ni skulle gå ut på tisdag, till toppenstället la Sombrita. Var det kl 19 vid Steinbrenner? Jag hakar gärna på om jag får . Det är alltid kul med nya ansikten. Jag hoppas att där inte är någon jag känner För inte ens föräldrarna vet att vi bokat datum för bröllopet!!

• Princessdiamond

torvan...
    följ med vettja :)

• maritim

Hej igen
    Har kopierat listan och lagt till mig där. Jag tog listan från ett av inläggen, är inte helt säker på om det är den senaste, det finns så måååånga inlägg :)

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim

• Princessdiamond

majbruttan