• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • maritim

MiNik;
    Vi funderar på att göra ordning en flakmoppe som min sambo kör oss runt i, kanske stannar till och tar några foton :) Har sett andra brudpar göra så på ön, det ser så häftigt ut. Vi och närmsta släkten kommer att bo på maritime, hur ska ni göra? Vi tänkte att det blir det bästa eftersom vi har småbarn. Ska ni hitta på något skoj under festen? vi har fixat JOS som ska spela. De kör även spex med gästerna, kan va kul eftersom vi bara är ca 30 st. Hur många blir ni? Har också talat med Gunilla men inte planerat ngt ännu. Vet du om det finns en bar som gästerna kan handla ifrån?

• MiNik

Vi blir också ca 30-35, har inte kollat med underhållning än men JOS, har de någon hemsida?
    Flakmoppe lät kul, på marstrandsvis *ler*

Har du inte varit och tittat på restaurangen än?
    Bar har de en jättetrevlig iaf.

• maritim

Nej vi har inte hunnit det ännu. Vi ska försöka få in en tid med Gunilla innan jul iallafall. Min sambo är ju därifrån men han kommer knappt ihåg hur det ser ut på maritime, jag har aldrig varit där. Sen fanns det inte så många andra ställen att välja mellan eftersom de flesta andra gärna ser att man är betydligt fler gäster. Har du varit där på bröllop förut?

• Princessdiamond

maritim

åhå!! du måste vara min turmaskot!!
    jag vill så gärna också ha med en flakmoppe på bröllopet, men har inte hittat ngn som har eller känner ngn som har..
    har ni en??? vill ni låna ut den?? :D
    *titta med valpögon*

• maritim

glömde ju JOS. Hittade dem via denna sida, kolla in branschregistret. De som anlitat dem är supernöjda

• maritim

Princessdiamond;
    ska du också gifta dig på Marstrand? Det är min sambos farbror som bor på koön som äger moppen, han vet inte ens om att vi kommer att låna den :) han vet inte ens att vi ska gifta oss ännu :) Men jag är helt övertygad om att du kan låna den till ert bröllop, han är väldigt bussig

• MiNik

Det är ganska nyligen renoverat i avskalad stil. Inredningsmässigt är det ekgolv, ekskivor på bord och bar. Väggar och övrigt är vitt, vitt.
    Restaurangen ligger i 2 "etage" och baren ligger på det övre av dem. De har även en jättefin öppen spis.
    Det är så fint där inne. Perfekt för mindre sällskap.
    Vart bor ni? (om man får lov att fråga) :)

• maritim

Vi har nyss flyttat till Tullebo som ligger mellan Hindås och Bollebygd. Var bor ni?

• MiNik

Mellan Nya Varvet och Långedrag.

• Princessdiamond

nä, vi bor i gbg.. :) eller iaf på hisingen *s*

kommer du på hippan?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2