Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
maritim självklart är du oxå hjärtligt välkommen till vårt gäng! Och även välkommen till "hippan" på tisdag! :D
Yrvädret verkar oxå ha försvunnit... eller?!
ÅÅ, vad roligt. Jag hänger gärna med på det mesta, hippan? vad händer då, när och var? Jag ska gå igenom tidigare inlägg så jag får ett bättre grepp
Här händer det mycket under en dag! =)
Ser framemot att träffas på tisdag. Jag är 25 år, färdig lärare och försöker anpassa mig till livet som arbetare och inte student ;) Jag saknar mina sovmornar...
Ooops, här har ni förökat er ser jag *ler*, välkommna får man väl säga.
Jag undrar också var prinsess är??
*lägger ut några prinsesslipade diamanter som lockbete*.....................
maritim,
såg att du också skulle gifta dig ute på marstrand, vilket datum??
Anar också att du ska ha festen på Maritim, eller?
Till Wedding2006
om St Bigittas Kapell, jag fick höra om den bröllopskvällen när jag bokade kyrkan. Hon lovade att alla som skall gifta sig under sommaren skulle få en inbjudan och trodde att det skulle vara i slutet av april, och då skulle dom ha arbetsschemat färdigt för sommaren och veta vilka präst som skulle jobba vilka helger osv
Princess_edition; Känns skönt att jag inte är ensam om att ännu inte kommit in i gruppen, men som du så elegant lade fram så kommer det väl förhoppningsvis. =) Hm...ja du åldern.. ligger jämt precis på 30 *ler glatt, men känner mig inte som det*
Maritim; hej och välkommen hit du med!
Kärleksbrud; Konstigt, de nämnde inte ngt om det för mig när jag bokade. Men gjorde bokningen med en herre, som för stunden var tror jag tämligen stressad. Men när det gäller präst för St Birgittas kapell, så hade jag fått intrycket att du ordnar med präst och så själv? *stämmer inte det* Hursomhelst,om du hör nåt mer om den stundande kvällen - hojta gärna till för är gärna med och lyssnar.
Hej allihopa tack, för det varma mottagandet i gruppen känns riktigt roligt. Appropå tisdagen så kan jag inte dyka upp, har föräldramöte på dagis.
Jag kan ju berätta lite om mig själv. Är 29år har två barn födda jan 04 och juli 05, två grabbar. Är gymnasielärare kommer ursprungligen från norrland men har bott här i sex år.
MiNik; Vi gifter oss den 26 augusti (även min trettioårsdag) Vi kommer att ha festen på Villa Maritim, om du tänker på min signatur så är den även ett ihopplock av våra namn :) Ska du också gifta dig där ute? Vilket datum?
Hej alla mina älsklingar :D
och alla nya också ;)
nu är jag ÄNTLIGEN här!!!
internet la ner i söndags kväll!! har vägrat funka sedan dess.. det e eg inte fixat nu heller, men de har en nödlösning tills det blir ordentligt lagat :)
FATTA ATT JAG HAR HAFT ABSTINENS!!! :D
gud vad jag har saknat att få prata med er!!
*omfamnar hela högen* :)
Vi har saknat dig med Princess! Blev lite oroliga där ett tag ;)
princess:
*asg* förstår din hemska abstinens ;) tur att du kunde komma hit en sväng iaf ;)
VÄLKOMNA alla nya va kul att vi bara blir fler och fler!!!
hoppas dom flesta av er kan komma på tisdag!
ngn so m är nyfiken på hur det gick igår på interjuven? ;)