Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
maritim självklart är du oxå hjärtligt välkommen till vårt gäng! Och även välkommen till "hippan" på tisdag! :D
Yrvädret verkar oxå ha försvunnit... eller?!
ÅÅ, vad roligt. Jag hänger gärna med på det mesta, hippan? vad händer då, när och var? Jag ska gå igenom tidigare inlägg så jag får ett bättre grepp
Här händer det mycket under en dag! =)
Ser framemot att träffas på tisdag. Jag är 25 år, färdig lärare och försöker anpassa mig till livet som arbetare och inte student ;) Jag saknar mina sovmornar...
Ooops, här har ni förökat er ser jag *ler*, välkommna får man väl säga.
Jag undrar också var prinsess är??
*lägger ut några prinsesslipade diamanter som lockbete*.....................
maritim,
såg att du också skulle gifta dig ute på marstrand, vilket datum??
Anar också att du ska ha festen på Maritim, eller?
Till Wedding2006
om St Bigittas Kapell, jag fick höra om den bröllopskvällen när jag bokade kyrkan. Hon lovade att alla som skall gifta sig under sommaren skulle få en inbjudan och trodde att det skulle vara i slutet av april, och då skulle dom ha arbetsschemat färdigt för sommaren och veta vilka präst som skulle jobba vilka helger osv
Princess_edition; Känns skönt att jag inte är ensam om att ännu inte kommit in i gruppen, men som du så elegant lade fram så kommer det väl förhoppningsvis. =) Hm...ja du åldern.. ligger jämt precis på 30 *ler glatt, men känner mig inte som det*
Maritim; hej och välkommen hit du med!