Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha
Låter bra det! Stallet, rider du? Det hade jag också velat göra. Jag är med i ridsektionen på jobbet tom. Den 4 dec skall vi på glöggritt vid Tofta(nära Marsstrand) och rida på Islandshästar.
wedding2006
Passa på att uppdatera dig lite över vilka alla är medans vi har historik på tråden. =) Vi börjar bli så många att jag inte håller reda på alla namnen
Japp Vårbrud jag rider, har gjort i ca 16år. Men nu räcker tiden inte till mer än en lektion en kväll i veckan. Men planerna är att Ebba oxå ska bli hästtokig så att vi kan ha en häst i stallet hos Trollvinter. ;)
Lindha, tack för informationen om vad hippan gick ut på!Kan mkt väl tänkas att jag följer med, ska bara se att jag inte har nåt uppbokat redan.
Vårbrud-06, tog dig på orden och läste igenom lite gamla trådar som ni haft. Namnen säger inte så mkt, men vet i alla fall lite mer nu än vad jag gjorde tidigare.
Kärleksbrud, kunde inte undgå att se då jag läste i en gammal tråd där du skrev att St Birgittas kapell skulle ha ngn form av musikkväll i april? Vet du när den är tänkt att äga rum???
Lindha
Va kostar det att ta ridlektioner nere på stallet? Jag skulle vilja gå på sådant. Jag är verkligen inte duktig på att rida, men jag vill bli bättre! Jag kan knappt rida lätt sitts...hehehe Var på ridläger i våras med jobbet och övade mig på att stå upp i lätt sitts utan att hålla i mig...det var sååå läskigt.
Princess, vad är du????!!
Vårbrud jag rider inte på stallet här i Älvängen utan på Clareberg i Kärra. Tror att vi betalar 150-160:-/lektion. I vårt stall är det nästan inga vuxna som slutar rida så det är sällan det blir nya grupper eller platser lediga. Man får sätta upp sig på kö tror jag.
Har faktiskt ingen aning om vad det kostar här nere på Ponny Ranchen. Men jag tog några privatlektioner där för ca 2 år sen och jag har för mig att det var rätt oki pris. Ring och kolla! :)
wedding 2006, ja e oxå ny i gruppen. känner väl inte riktigt att ja kommit in i den än, men d kommer förhoppningsvis. hur gammal e du?
princess_edition och alla ni andra nya i gruppen.
Försök kom med på hippan då kommer ni känna er ännu mer hemma i gruppen. Det är roligare när man har ett ansikte till namnet. Ni skall veta att vi bara tycker att det är roligt ju fler som vill vara med i tråden
Hej alla blivande brudar. Finns det plats för en till? gifter mig på Marstrand nästa sommar och skulle tycka det vore kul att träffa andra som är lika bröllopstokig som jag :)
maritim
självklart får du vara med!
Vilken turné vi kommer att få göra nästa år. Vi har pratat om att hälsa på varandra på varandras bröllop i kyrkan. =)