• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • yrvädret

Trollvinter - det låter som en lyckad och underbar möhippa! Det är härligt med vänner som förstår en och inte tvingar en ut på saker man inte vill.

Ninni - lycka till med intervjun! Hoppas att du får jobbet!

• Vårbrud -06

Trollvinter

Va roligt att de hade ordnat så roliga saker för dig. Kan förstå att det var roligt att umgås och se vad de hittade på för roliga uppdrag till dig.

Ninni

Lycka till på intervjun, skall hålla tummarna!

• ninni7805

princess och lindha:
    nu är det bara 5 månader kvar.... börjar ni få lite panik?! det börjar jag..... känns inte som om vi har fixat ngt överhuvudtaget! men vi får ta tag i det i helgen tror jag :)

tack för att ni alla håller tummarna på torsdag ni är för gulliga!

• yrvädret

Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra nästa sommar!! Säger bara att nästa sommar kommer jag vara den lyckligaste i hela världen, av två skäl: 1) Jag ska gifta mig med den man som jag älskar mer än allting annat 2) Jag ska få gå och lyssna på den man vars musik jag älskar över all annan musik; nämligen ROBBIE WILLIAMS!!!!!!!!!!!!!

• Moriawe

Får väl sälla mig till det glada gänget nu då! Det blir giftemål i Augusti -06 Yay!
    Är lite ny på denna sidan så jag strosar mest runt nu och letar efter nyttigheter, det var så jag snubblade in på denna tråden.

• Lindha

Vilka är det som ska med på tisdag? Kanske läge att boka bord?

• Lindha

Så nu har jag och Majbruttan bestämt att vi går till La Sombrita. Så slipper vi hålla på och vela. ;) Hoppas att det är är oki?!

• majbruttan

då bokar jag bordet! ca 10 personer antar jag att vi blir. Kan ju komma till någon mer än vi som redan sagt att vi SKA komma (18.00 utanför ingången till McDonalds på Järntorget):

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik

• Lindha

Vårbrud hur tar du dig hem? Kom ju på att vi är ju faktiskt grannar ;)

• Moriawe

Den 29:e?
    Har inte McDonalds vid Järntorget lagt ner? Eller är det BurgerKing som menas? *(så jag inte går vilse)
    Jag vill gärna hänga på!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2