• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • kärleksbrud

Varför är det ingen som bjuder in mig till middagen den 29de... Jag skulle nog också gärna följa med, speciellt när det blir två andra nykomlingar.

• Tusensköna78

Jag trodde också vi hade bestämt La Sombrita?! Stället är särskilt bra om man har enjoykupong = 2 för!

Kärleksbrud,
    Huset som vi har fastnat för ligger i Forsbäck. Vi har i princip bestämt oss och ska träffa ägarna i helgen. Jag var också lite orolig för avståndet till Göteborg men har nu kollat upp kollektivtrafiken. Resan från oss in till centralstationen Gbg tar 37 minuter. Helt ok!

• MiNik

Kärleksbrud, hittade din injudan här :),

2005-11-16 12:33 majbruttan

"Ja, kärleksbrud, vi har träffats några gånger förut. Då har vi fikat och diskuterat inbjudningskortsutformning (några har gått kurs) och kyrkor och festlokaler. Pratar annat oxå naturligtvis

Nästa tillfälle har vi sagt att vi ska ha en liten "hippa" med middag för att göra något annat än att fika. Första bruden ut är trollvinter den 7/1 så vi kom överens om att ha "hippan" redan nu. Du är naturligtvis välkommen du oxå. Planen är att vi ska ses på Järntorget kl 18 den 29 november"

• Princessdiamond

Charleston

du får naturligtvis gärna komma med på hippan också!
    och som sagt, kärleksbrud.. inbjudan står kvar för dig med ;)

• ninni7805

princess:
    hihi skulle jag bli sentimental efter ett par glas vin?? näääää ;)

ska vi ta och göra en ny lista för hippan den 29:e kanske?

Ninni
    Majbruttan
    Princess
    Lindha
    Trollvinter
    Yrvädret
    Vårbrud

fyll på ni andra som vill hänga med oss :) och självklart är alla välkomna!!! Inte tro annat! :)

• yrvädret

Oj, jag visste inte att vi bestämt La Sombrita - sista jag såg av diskussionen var att det skulle bli grekiskt eller spanskt. Då måste jag ha missat det (inte så konstigt iof för det räcker att vara borta ett dygn så har det genast skrivits 10 sidor )

Men då kör vi spanskt då. Fyll på ninnis lista när ni har bestämt er så vi kan boka bord

• MiNik

Ninni
    Majbruttan
    Princess
    Lindha
    Trollvinter
    Yrvädret
    Vårbrud
    MiNik

• ninni7805

tjohoo :)
    har precis pratat med mamma och dom hade varit och pratat med en guldsmed och tittat på ringar till mig och m2b.... lite skillnad på priser från sverige kan man ju säga!! bland annat hade mamma fastnat för en ca 5 mm bred guldring med diamanter runt om hela i vitguldsinfattningar för ca 170 euro!!! en sån ring här hade kostat betydligt mkt mer! så nu kanske vi kan få ner vår budget ännu mer :) :) :)
    och så har lönebeskedet för oktoberlönen kommit och jag fick ut mkt mer än jag trodde :) mer pengar till bröllopskontot ;)

MiNik:
    Kul att du hänger med oss den 29:e!!

• MiNik

Tack, det ska bli kul...

Skulle bara kolla in en sväng, ska ut ikväll så jag ska väl börja tänka på vad jag ska stryka.
    Ha nu alla en trevlig kväll :)

• Princessdiamond

ja det e visserligen en stund kvar, men vi ska också ut ikväll :)
    gå på bio...
    harry potter!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    äntligen skall jag få se den!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2