• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

pio

håller med majbruttan, det e inte alls snällt av honom att bete sig så..
    och om han nu säger att han inte tänker på det.. ja ok, man kan godta den ursäkten första gången.. men när du sagt ifrån hur det känns och han änå "inte tänker på det"... näe... inte ok!

• ninni7805

håller med majbruttan och princess när det gäller din sambo Pio!! Han måste skärpa sig när det gäller att "få in dig i gänget". Försök att säga till på skarpen igen.. vet att det kan va riktigt svårt men ändå! Hur gammal är han??
    när det gäller ert bröllop så behöver man inte alls ha ngn fest eller liknande efter själva vigseln. Jag säger det igen: gör som jag o m2b: åk utomlands och gift er :)

majbruttan:
    tack för stödet när det gäller svärföräldrarna! Jag hoppas oxå att det blir bättre snart... men hon håller på att göra sig riktig ovän med m2b och det tror jag inte rikitgt att hon fattar :( fortsätter hon i den här stilen kommer han explodera snart..

• Princessdiamond

lindha

vad kommer ni betala för säckpipsspelandet i kyrkan?

• Princessdiamond

ni får vara inne och roa mig idag!
    henri skulle på ngn kurs på jobbet så jag är ensam redan nu *muttra*

• ninni7805

princess:
    jag är här :)
    men jag håller på att städa och stryka och allt annat kul samtidigt.... ska ha fika här idag och jag insåg att det inte gick när det såg ut som det gjorde ;)
    har ni fått ngn respons på era inbjudningar än?????
    åhh va jag ser fram emot den 29:e!! ska bli så kul att bara komma ut och äta gott och dricka lite gott oxå!

• Princessdiamond

ja, vi har redan fått två ja :)
    det e ganska så bra :D

ja, det ska bli kul, och vi får hoppas att det kommer med lite fler nya ansikten också.. hade varit superkul :)

• ninni7805

så kul!! när går OSA ut? ganska så långt bort i tiden va?

jaa gärna lite nya ansikten till hippan :)

vad gör du annars idag då?

• Princessdiamond

osa går ut 31 januari :)

gör inte mkt... pratade just med henri o feletonen ;) den gubben som skulle hålla i utbildningen hade inte kommit, så nu fick de jobba ist..
    jaja, han e ledig imorgon iaf *glad*
    å vi ska gå på harry potter imorgon kväll :)

• ninni7805

åhhh va kul med bio!! harry potter är helt ok faktiskt! har sett alla dom andra och gillat dom :) får väl ta o gå på den här med ngn gång.. just nu säger både ekonomin och tiden nej :(

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2