Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
någon som vet var man kan köpa en fin bolero eller liten jacka för en rimlig peng??
Princess
HM??
Ja, det låter kul med en hippa
Får se om jag vågar, jag har ju inte så mycket att komma med i bröllopspratet.
Pio klart att du ska med! Det blir inte bara prat om bröllop :)
Pio
Det handlar väl inte om att våga? Vi är ju inga bitande bestar Bara kom och snacka lite - även om du inte har mycket bröllopsprat att bidra med, så finns det säkerligen en massa annat att prata om!
Anar att det är stora spenderarveckan, jag vet ju vilka jag ska fråga sedan när det är dax att shoppa loss *ler*
Jag följer gärna med den 29:e om jag hittar någon att byta med, om inbjudan står kvar vill säga.
Ska bli kul att träffa er....
Pio, hoppas att du också dyker upp så slipper jag vara ensam nykommling...
MiNik
självklart är det en stående inbjudan! Vi förväntar oss att du kommer, så se nu till att du får byta pass
Tack Yrvädret :)
Har ni pratat något mer om var ni ska gå, börjar bli ganska många nu, kanske ska boka bord...??
yrvädret.. sant.. får kolla någon dag :)
fan vad dum i hivudet man blir ibland.. det e så mkt som skall fixar lite varstans att man glömmer de vanligaste sakerna och ställena man kan hitta dem på :D
pio, det e ju just för att du inte har så mkt bröllopsrelaterat att komma med som du skall fälja med.. vi är alla villiga att dela med oss av goda råd ;):D
Nej, inte mer än vi har diskuterat på forumet. Men vi kan ju börja kolla vilka som är intresserade av vilken mat.
Själv är jag sugen på grekiskt
Grekiskt:
Yrvädret
?
?
?
Spanskt
?
?
?