• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • yrvädret

princess

Jag har varit dum i hUvudet ibland, men aldrig i hivudet

• yrvädret

Jag ska till Eironora på måndag och se ut tyger och ta de första måtten. *pirrigt*

Måste sitta nu i helgen och ta fram alla bilder jag har på brudklänningar jag gillar och sätta dem i en map, så att vi har något att utgå från. Jag vet iallafall att klänningen kommer bli vit, samt att jag ska ha spets på utsidan... tror jag?!

• Princessdiamond

retsticka där yrvädret!
    kan inte hjälpa att jag e trött och ser i kors, dessutom ligger bokstäverna bredvid varandra.. *ppprrrtt*

• Princessdiamond

sa vi inte la sombrita då??

• ninni7805

pio och minik:
    klart ni ska med den 29:e!!!!!!
    alltid kul med nya människor på våra träffar :)

har varit ute o tagit ett par glas vin med min bästa killkompis!! riktigt gott, men är lite väl i gasen nu ;)

va glad att jag har er tjejer!! :) ni har stöttat mig mer än ni kan ana ;) :)

kramizar på er!!

• Princessdiamond

ojdå ninni.. sentimental?? druckit alldeles för mkt tror jag ;):D

• pio

Lindha -

Ja, varför har vi bråttom... vet inte, det känns bara som att det är rätt. Jag har ett lååångt förhållande bakom mig på över 15 år där jag aldrig hade en känsla av att vilja gifta mig. Nu har jag det. Jag är mao inte purung.

Ang träffen så ska jag kolla upp om jag kan få passning till barnen

• Trollvinter

God morgon på er tjejer!! Idag är det dags

Ska bara avklara lite möten under dagen och sedan bär det av till Ullared

• Vårbrud -06

Dags för mig med. Ullared skall bli så roligt! Jag skall bevisa för mina arbetskamrater att jag bara skall köpa "bra" grejer... hmm de tror mig inte.

Jag äter både spanskt och grekiskt om diskussionen kommer upp igen. Knossos eller la sombrita låter bra!

• Vårbrud -06

Pio och MiNIk

Klart att ni skall följa med oss! Jag var också ny från början, men efter 5 min känns det som om man kännt varandra länge.
    Vi pratar inte bara bröllop heller, jag lovar. Följ med och se vilket underbart litet gäng vi är.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2