• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • MiNik

Lindha 22/4 Västerlanda kyrka
    Det börjar närma sig för vissa ;)

ninni7805 22/4 gbg och 28/4 utomlands
    princess 22/4 Oscar fredriks kyrka
    Majbruttan 6/5 Åmål
    kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)
    vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
    Charleston 10/6
    yrvädret 22/7 S:t Birgittas kapell
    MiNik 19/8 Marstrand

• Charleston

Va´ bra!!! (Jag menade inte att just ni här i tråden är hispiga, men ibland när man ser tjejer som skall gifta sig 2007 och som har ALLT färdigt - ända ner till bordplacering - då kan man bli lite mörkrädd...) (Fast det är en bra ursäkt, jag brukar BESTÄMT hävda för min blivande man att jag är OTROLIGT sansad om man jämför med en del på BT ;)

F Ö är jag gärna med på ett hörn, om ingen har nåt´ emot det... (Det kan så pinsamt att fråga... men jag har fått intrycket att det är OK att vara med och leka med er...;)

• MiNik

Så nu blev det bättre ;)

Majbruttan 6/5 Åmål
    Charleston 10/6
    MiNik 19/8 Marstrand

• Vårbrud -06

Charleston
    Vet precis hur du menar.... jag läser fort förbi trådar om ältande saker och förundras över hur lång tid innan folk verkligen vill bestämma hela bröllopet.
    Fast det är ju kul att det finns ett forum även för de här inne på BT. Hoppas verkligen ingen av oss här inne tar illa upp nu!! Vi ältar inte saker i hundra år, eller hur tjejer? hehehe

förresten, Du behöver inte vara med på ett litet hörn, kom med i mitten =)

Lindha och majbruttan. Jag skall ju åka till Ullared på fredag också, men nu verkar tjejen strula med sina arbetstider. Tror att det kommer att ordna sig, men i värsta fall, kan jag följa med er då istället? *ler snällt*

• Vårbrud -06

Lägger till trollbrud som kommer först.

Trollbrud 7/1 Örgryte gamla kyrka
    Majbruttan 6/5 Åmål
    Charleston 10/6
    MiNik 19/8 Marstrand

• Vårbrud -06

hmm dags att lägga mig.... trollvinter heter hon ju. har varit för många brud nu.

• Princessdiamond

*asg* :D

ni e för söta :)

• yrvädret

Men herregud, vilken fart det har varit på er härinne!

Charleston - du får gärna vara med och leka med oss! Bara kul med fler.

Hmm, det var något jag skulle skriva, men nu har jag glömt bort det! Ja, ja det var väl inget viktigt... Jag kommer på det imorgon.

Godnatt på er iallafall, tjejer!
    Lindha - ge en stor godnattpuss till Ebba oxå!

• ninni7805

charleston:
    välkommen till oss
    jag och majbruttan känner varandra sen många år, men annars är det helt nytt folk för mig iaf! får lov att säga att det är väldans trevliga tjejer här i tråden ;) :)

pratade med mor i spanien lite tidigare idag och bad henne att kolla upp lite guldsmeder i närheten av där dom bor, priser och kvalite och tid att få grejerna och så.. när pappa och mamma varit gifta i 35 år så gifte dom om sig där nere och köpte superfina ringar där riktigt billigt så jag hoppas att vi oxå kan hitta ett par till oss me!!
    bad henne även att kolla upp lite tiaror och annat smått och gott som kan va lite kul att få därifrån :)
    mamma bad oxå om mailadressen till vår toastmadame så nu har dom ngt fuffens för sig ;)
    kan ju oxå tillägga att mamma hade mailat min svärmor för lite frågor angående festen och lite annat jag inte fick reda på ( ;) ) och fått ett mkt positivt svar.. så nu fattar jag inget igen!! till mig och min m2b så var ju svärmor inte direkt trevlig i helgen.. gav oss pikar och så, men till mina föräldrar så är dom hur positva som helst................. mysko!! men jaja, det blir säkert bra.. på ett eller annat sätt..

hoppas verkligen att ni får kul på ullared på fredag!!! och hittar en massa fynd som ni kan berätta om för oss andra som ska åka dit senare :)

blev långt det här... igen :)

• ninni7805

och en massa smilys igen :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2