• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

nu måste jag gå.. *skriker NEEEEEEJ och klamrar mig fast*

:D

håll tummar och be till gud eller vad sjutton som helst som kan göra att nätet inte lägger ner tills jag kommer hem :)

• Charleston

Hej!

Eftersom jag också tänkt följa med lägger jag till mig själv på listan! Till alla er nykomlingar som tillkommit i veckan kan jag säga att jag kom till förra, så jag är inte så "gammal i gemet" jag heller...

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    Charleston

linda
    jenny
    (kommer kanske)

• Lindha

Men åhh Princess vad dum jag är! :D Ja vi ska ju ha Ciprian så då är han ju upptagen. Tänkte inte så långt ;)

• yrvädret

Halloj! Nu är jag här igen - har varit lite upptagen

Hoppas att det ordnar sig med jobbet ninni!

Hej och välkomna alla nya som kommit hit! hoppas att vi ser er på hippan på tisdag! Längtar verkligen dit!

Har hunnit fixa endel i veckan med bröllopsbestyr. Bl a varit hos Eironora och börjat fixa med klänning, beställt brudbukett hos Törnrosa, fått tag på schysst åk mellan vigsel och festlokal samt bokat tid för bruduppsättning hos frisören. Så jag har hunnit bocka av endel den här veckan (och dessutom är jag numera blond, om det är någon som är intresserad mer än jag själv )

• yrvädret

Lindha - såg ditt mail precis! Du är så gullig

• Princessdiamond

nu är jag här igen :)

men du lindha sitter ju å ser på idol ;)
    du måste va nöjd nu när jens e borta :D

• MiNik

Kul att se dig igen Princessdiamond, min lilla plan att locka fram dig lyckades, nä skämt och sido. Det är katastrof när nätet lägger ner, brukar själv söka upp något annat fungerande trådlöst nätverk klarar mig inte utan *ler*

maritim,
    Marstrands Kyrka 19/8 kl 15:30 dagen efter min 35-årsdag, sedan middag och fest på Maritim. *LER*, världen är bra liten.

• Princessdiamond

MiNik

jupp, kan inte motstå princesslipade diamanter :)

• maritim

MiNik;
    Vad lustigt :) när vi spånade på datum så hade vi nittonde i åtanke och vi hade fått vigseltid klockan 14 men då var Maritime upptaget ju, då ska ju ni vara där :) precis som du säger världen är bra liten. Får man vara lite nyfiken och undra hur ni ska organisera upp det hela? Jag funderar lite kring transport för oss mellan kyrkan och festen. Man vill ju komma lite senare än gästerna. Har du några som helst erfarenheter av maritime,mat servering osv Jag har inga alls

• MiNik

Jag och Gunilla på Maritim har pratats vid ett par gånger men vi har inte satt någon meny än, själva då hur har ni tänkt?

Angående transport så har vi bokat Färjan.
    Det är ju inga avstånd men en kul grej för gästerna.

Var ska ni vara på natten?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2