• meme

För oss arbetslösa

Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...

• Svar på tråden För oss arbetslösa
  • *picoliiina*

får ni ingen ersättning från någonstans?

• meme

inte jag har varit student i fyra år å inte jobbar tillräckligt för att få a kassa.

• *picoliiina*

men va skiit.. inte ens alfakassa? har inte alla rätt till sån ersättning?.... jag har iaf akassa.. o hög ersättning.. så jag klarar mig bra... min sambo betalar alla räkningar.. och jag lägger mina pengar i bröllopssparkontot....

• *picoliiina*

men eftersom vi måste spara såå mycket till bröllopet har man inte "råd" att spendera mycket..... det e trist.. men man väljer ju det..

• Olga77

Hej, hej!

En arbetslös till här! Har bara varit arbetslös några veckor än och under den perioden har vi flyttat till ny stad. Har varit mycket att pyssla med i lägenheten och så, men jag börjar redan känna mig lite orolig för hur jag ska stå ut i längden med att gå hemma.

• meme

nix ingenting. är ganska fattig nu jag sparade lite CSN pengar från förra terminen för att jag visste att jag kommer att behöva den hela sommaren men nu så håller den att ta slut å sen är ingenting kvar.

• *picoliiina*

det e jobbigt! hoppas du får extrajobbet så lite pengar kommer in!....

• meme

va roligt det blir fler å fler som är med! :) berätta gärna om er själva!

• meme

picoliiina
    det hoppas jag med. Det är inte bara pengarna jag är ju såååå utråkad. Jag är så less på att sitta hemma hela dagarna å vänta på att min kille ska komma hem å underhålla mig.

Svar på tråden För oss arbetslösa