För oss arbetslösa
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
haha vet inte...
var är Lilltån?
vet inte vart hon tog vägen....
förresten det måste ju finnas fler som är arbetslösa här.
vilka jobb söker du nu?
ja man tycker det.. skulle aldrig ha så mycket tid att hänga på den här sidan om jag satt på jobbet :) eh söker allt möjligt. kontors jobb, assistent jobb, reception.. inom resebranschen.... men jag e trött på arlanda.. så jag vill inte hamna där igen.. plus att vi har flyttat längre ut (söderut) så blir lite långt...
förreaten att jag kan berätta att jag började röka igen bara för att jag nte kan hitta nåt jobb, stressen.
NEJ inge bra!!! egentligen ska man skita i alla krav utifrån .. ja det är jobbigt att vara arbetslös just för att man känner att man inte duger. men det brukar ju ordna sig till slut.. och man borde egentligen njuta av sin lediga tid nu när man kan. spara stressen tills du börjar jobba!!
ok du jobbade på arlanda? jag ska kanske få jobb extra där, inom försäljning tills jag hittar ett "riktigt jobb"
ja det är sant