För oss arbetslösa
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
jag jobbade inom armén (inte i Sverige ) som personaladministratör, flyttade t Sverige för 6 år sen (är kär i en svensk :) ) vi ska gifta oss i juni.
ååh va härligt! vart kommer du ifrån? skönt att några långdistans förhållanden slutar lyckligt (ni kankse inte hade det förresten)...
neej jag fattar vad du menar... men skulle nog ta ett jobb (vad som helst) om jag inte hade akassa...
Jag är väl inte riktigt arbetslös. Jag jobbar som tim vikarie i barnomsorgen, men har varit utan jobb sedan i våras. Nu hänger ju allt på att någon ordinarie blir sjuk så jag kanske får vara med ändå? Jag vet inte alls hur det blir med jobb nu under hösten, det är som ett jäkla lotto varje gång. Känns ganska kluvet, jag är igentligen inte arbetslös då jag ju faktiskt är anställd, men på sätt och vis är jag arbetslös ändå.. Lite invecklat, men ni kanske förstår hur jag menar.
frågar du mig picoliiina?
vi bodde ihop i mitt land, Israel tre år och sen flyttade jag hit, för sex år sen.
jaa det är jobbigt att inte veta hur det blir.... var mycket så på slutet av mitt förra jobb. har jag jobbet kvar? hur länge? osv...
ja jag frågade dig meme....
:)