För oss arbetslösa
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
är bara så frustrerad.
jaha.. men det e ganska nära ju.. från uppsala... (tror jag, iaf bättre än uppsala sthlm)...
ja det är det. jag har inte fått jobbet än, inte äns varit på intervju men en kompis till mig jobbar där så hon rekommenderade mig.
jag känner att jag måste göra nåt, kan inte sitta hemma längre.
ok, men lycka till! hoppas du får det.. e ju alltid nåt! kul att komma ut lite, :) ska ta o sätta mig ute snart jag med.. kan ju sola lite vetja..
ok, vi hörs sen hoppas jag :)
det gör vi säkert.. sååå UTTRÅKAD! sitter o äter japansk mix o dricker jos... inge kul att vara arbetslös.. trött på att va ledig
hehehe.... vad ska man göra med all sin tid man har...
Hejhej
Jag ar ocksa arbetslos. Har varit det mer eller mindre sedan vi flyttade utomlands. Jag har universitetsutbildning och pratar 4 sprak relativt flytande, men det verkar inte riktigt hjalpa... Trakigt. Men man ska aldrig ge upp, och nu nar jag planerat brollopet har det for att vara arlig inte varit helt fel.
Har pa sista tiden kunnat gora endel smajobb, som eftersom det varit pa en internationell organisation varit bra betalda, och ganska intressanta. Dessutom har jag tidigare jobbat som larare i hemsprakssvenska. Men helst vill jag ju ha jobb inom miljovetaromradet. Och helst hel eller halvtid ocksa. Nu har det mest varit korta grejer.
Guide eller turistomradet skulle vara roligt ocksa. Jobbade som guide i Stockholm tidigare. Ska soka pa FN, men dar kan man bara soka en gang om aret sa jag far vanta lite till. Och man kan ju tanka sig hur manga som kommer att soka... Sa jag ar nog lite pessimistisk. Grrr