Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
060603: Tack för tipsen. Kanske behöver skaffa mig en tydligare bild av min klänning alltså. Det finns ju så mycket som är fint.
OK tack för tipsen om Madame Glamour. Jag fattade dock inte riktigt om det var reapriser bara?!
Är det någon som vet hur stugorna på Stockens camping är? Känns det väldigt b att föreslå några gäster att bo där tror ni? Gästerna brukar vara ute och vandra och liknande saker så de skulle inte tycka att stugvarianten var fel i vanliga fall. men jag vet inte om det är trist i samband med bröllop?! det beror ju lite på hur dom ser ut...
Jag och Johan var på Stockens camping för 3år sen tror jag. Hade en 4 bäddsstuga utan dusch och WC men med pentry. Vi var helnöjda med stugan men själva campingen var såååååååå tråkig! Men om man bara ska bo där i samband med ett bröllop så tycker jag att det är ett riktigt bra alternativ.
Lindha:
Tack för det! :)
då ska jag tipsa dom. Kan tänka mig att det är bra att vara ute i god tid när det är sådär mitt i sommaren.
Hej allihopa!
Här var som vanligt mkt att läsa när man missat ett par dgr! Kul! Både jag och vår lille kille har varit sjuka så det har inte blivit mkt tid att hänga här!
Men nu är det bättre igen, så nu ska jag försöka hänga med!
Hej igen allihop!
Här var det lugnt...Iofs har det krånglat under kvällen igår och fm, men var är alla... Här brukar ju vara full fart!
Vi har inte bestämt lokal än, men vi har iaf prel.bokat solist! Det känns bra!
Hej alla!
Har jobbat för fullt nu och inte hunnit med så mycket annat = bröllopsplaner ;)
Kul att se att ni är igång ändå.
Har fått ett litet uppslag till ev reserv-festlokal. Det finns några rum uppe på fästningen som de hyr ut som festlokaler. Har dock inte varit där och tittat, men det låter ju mysigt. Det största tar 100 personer. Det verkar dock som att man inte kan få lokalen förän samma dag, så det känns lite tveksamt. Hade gärna dukat färdigt och så dagen innan. Sen finns det inget rikigt kök heller, vilket också kan göra det lite bökigt. Men själva tanken på fest på fästningen låter ju tilltalande...
Men som sagt, det måste vara lite praktiskt oxå.
herman: ÅHHHH va mysigt med "fäst" på fästningen
DET skulle vara något tycker jag!!
Dra ihop ett gäng som ansvarar för dukning på bröllopsdagens förmiddag! Det går nog fortare än man tänkt sig!
Särskilt om man varit där & "kollat läget" & gjort lite dukningsplanering i huvet så får man väl TYDLIGAST MÖJLIGT tala om för dem som dukar hur det skall vara?
Hej på er.
Här är en till som haft fullt upp med annat i några dagar.
Klänningen från madame glamour var på rea men ordinarie pris var inte mer än 2500:- Jag hade tur, min smak för det enkla gjorde också att priset blev därefter.
Vi har hittat ett annat alternativ på festplats. Vi ska troligtvis dit och kolla idag. Paret som äger/driver stället verkar vara mysiga. Spännande.
Nackdelen med platsen är att den ligger ganska långt ifrån den tänkta vigselplatsen, men allt går ju att lösa.
Hej på er! oj vad dött det va på denna tråden nu....hoppas ni har det gött...trevlig helg!!