• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • SaT

Linslus
    Du kan ju alltid kolla vad priset i högsäsong är, det är verkligen jätte mysigt där.
    Tipsa gärna om bra frisör, tycker det är så svårt att veta när man inte bor i närheten och känner till något. Bor du i närheten?

• Augustibrud-06

Nu har vi bokat lokal och prel. bokat kyrka!! Äntligen!
    Men vad gör jag nu, jag är ju ingen augustibrud längre...kan man byta nick??

22 apr-Lindha, Västerlanda kyrka
    jun-sep-Förevigt, Norums kyrka
    3 jun-060603, Resteröds kyrka
    17 jun-Grönt är skönt, Hällevikstrands kyrka,
    1 juli-Millo, Bohus fästning, Odd Fellow
    8 juli- 2006std, Ödsmåls kyrka o bygdegård
    15 juli-Esereth, vid havet på Tjörn!
    15 juli-vera08, Morlanda kyrka,
    aug-Orustbrud,
    5 aug-gnizz, Norums kyrka, Ödsmåls bygdegård
    5 aug-Linslus, Morlanda kyrka, Hälleviksstrands lokal
    5 aug-Herman, Kungälvs kyrka,
    5 aug-HeWi, Skärhamns kyrka, Tjörn
    12 aug-Blåklocka, vid havet, Ödsmåls bygdegård
    19 aug-Inka77, Tjörn
    26 aug-20060826, Ödsmåls bygdegård
    2 sep-Augustibrud-06, kyrka?, Spekeröds bygdegård

• Augustibrud-06

Linslus
    Vad roligt att ni verkar nöjda med Ciprian. Vi ska träffa honom nästa vecka! Ska även träffa Eva Quirbach, kände att vi ville träffa bägge innan vi bestämde oss. De verkar vara bra bägge två.

• Hemligt ( fast inte längre)

Linslus
    Ang. makeup, jag var hos en tjej i ljungskile igår och provsminkade mig och blev super nöjd (detta var visserligen en vanlig dagsmake). Annelie heter hon och hennes företag heter Stilsamt. Hon är väldigt mjuk och personlig, jag sminkar mig typ aldrig mer än lite mascara då och då så jag ville verkligen ha en diskret make och det blev precis som jag önskat. Ett + är att hon även gör färganalyser så det verkar som hon har bra koll på vad man ska ha och inte ha.

• Lindha

Har hört att Eva Ouirbach oxå ska vara jättetrevlig. Men hon tar inga digitala bilder utan bara "vanliga" bilder.

• Linslus

060603: Åh hon lät ju som en bra idé!! Passande även att det var Ljungskile för jag är lite inne på att fixa hår + make up där

Augustibrud-06: Hoppas ni hittar den "rätte" fotografen Håll oss uppdaterade!

SaT: Jag har enbart kollat Gula sidorna på frisörer i Lysekil & tänkte ringa några imorgon! Kan informera dig sen hur det verkar Sen har jag hört positivt om frisör i Kungälv, MEN: jag måste verkligen fixa detta nu så jag vet hur jag ska lägga upp dagen: Orust är ju inte precis centrala Göteborg med all dess urval menar jag Lite svårt att fixa frisyr i Kungälv, smink i Lysekil & fotografering i Hälleviksstrand Det är nog enda nackdelen jag funnit med Orust-vigsel

• Linslus

060603: FÖRLÅT: Du skrev LJUNGSKILE & inte Lysekil (jag kanske är dyslektiker?)
    sk*t oxå då får jag leta vidare

• HeWi

Hej allesammans.

Hur har ni tänkt göra med tärna/bestman? Ska ni ha några? Hur resonerar ni?

• 2006Std

20060826

Jag är uppvuxen i Stenungsund, men har bott utanför Örebro några år för att flytta hem igen o då blev det Ödsmål där vi har bott i snart två år nu!

Ja man blir ju lite nyfiken när det är några från stenungsund....man kanske vet vilka det är!!

• 2006Std

HeWi

Vi har bestämt oss för att skippa Best man/Tärna...har länge varit kluven men eftersom jag inte har någon självklar ex. syster eller så o min sambo är inte så noga med det så ska vi istället ha två brudnäbbar.
    Vår dotter som då kommer vara snart 3 år och antagligen hennes 4-åriga kusin...hoppas dom inte är för små...

Svar på tråden Stenungsund 2006