• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • Flickan_med_hickan

det jagmenade att man skulle lägga ner var dettatjafs om huruvida polisen prioriterade fingaravtryck eller inte. Jag läser tråden om JAG vill utan att ni ska bry er allt annat ni skrivit har jag inte kommenterat men det var just det med fingeravtrycken.

• Lippi

Flickan_med_hickan :

Ta det inte så hårt lilla vän.

Ingen har sagt att du inte får läsa tråden.

Vi undrar bara varför du vill, eftersom du bara klagar på att svaren upprepade sig och så verkar du bli så upprörd när någon svarar emot dig.

• Cybermamman

Hon är inte den enda som fått pengar stulna ur gåvobreven .... sånt händer.

• dorislina

Flickan_med_hickan: Men du kan ju låta bli att läsa dom inlägg som handlar om polisens arbete då ju. Vi som vill kan väl få diskutera huruvida det är troligt att polisen tar fingervatryck i ett sådant fall som detta. Vi ifrågasätter ju bara det och inte ts. Men nog är det ganska otroligt om polisen lägger ner denna tid som hon påstår. Så varför skulle vi inte få diskutera det då? Det heter ju diskussionsforum!

Man undrar ju var ts tagit vägen. Tråden lär ju bli stängd snart ändå eftersom det snart gått tre månader så...

• GoaSmulan

Alla ni som börjar säga att ts är ett troll för att hon inte syns till här längre. Har ni tänkt på att hon har gift sig och kanske har annat för sig än sitta här varje dag?

• Sessa-25

Vad har hänt? Har pengarna kommit fram...... Hör av dig Jenny 24! Vi är många som undrar!

• Flickan_med_hickan

jag är inte upprörd varför skulle jag vara det?? Det var ju inte bara jag som tyckte att det snacket skulle läggas ner, ja men om det är ett disskusions forum får väl jag och JagOchHan säga att det vi vill.
    Är absolut inte upprörd alls snarare tvärtom.... :;

• Flickan_med_hickan

;) skulle det ju vara i slutet

• Pingla med en åsikt

Intressant tråd.
    Intressant för att folk kastar paj på varann medan trådstartaren bara försvinner....

Hon har nog jätteskoj just nu

• bröllops häxan

Pingla med en åsikt: håller med.. *s*

Jenny24: Fy vad förbannad man skulle bli. Känner verkligen för er. Låt oss veta hur det gick. Sätt dit dom...

Svar på tråden jävla gäster