• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • Lippi

The Ring .

Vilken underbar argumentationsteknik du har. Du kan bara säga att jag ska lägga ner. Inte vad det är jag ska lägga ner.

Tycker det är fult med påhopp där du inte kan precisera vad det är jag gjort fel.

• sweet saint

ja ni... vad ni tjafsar...

Lycka till Jenny24

• Gabbies

tråkigt att det ska tjafsas så mkt på denna sida.. det är ju inte direkt det denna tråd handlar om..

• Lippi

Måste man inte få försvara sig???

Jag har aldrig gjort några påhopp. Bara berättat hur verkligheten ser ut.

Jag jag inte rätt att få reda på vad som irriterar alla med mina inlägg?

• The Ring

sweet saint Håller med dig!

• Nonika

Jenny 24:
    Hur har det gått?

• dorislina

Har följt detta med stort intresse och undrar hur det går.

Undrar dock hur polisen kunde få fram ett stort handavtryck och hur ska dom kunna kolla vem det tillhör? Tycker sådant här är intressant och ifrågasätter inte ts på något vis men jag måste nog hålla med Lippi att ts kan skatta sig lycklig om polisen verkligen lagt ner det arbete som ts skriver om. Bara att skicka iväg ett kuvert för att få fram fingeravtryk, om man inte fått fram dom via vanlig teknisk undersökning, kostar en hel del pengar. Och sedan kunna matcha detta mot en misstänk kostar ännu mera pengar och oändligt mycket tid. Tid och pengar som polisen i vanliga fall inte har. Så jag förmodar att brottet är att betrakta som grovt eftersom dessa resurser läggs på det och då bör det röra sig om en hel del pengar. Skulle inte tro att det rör sig om 10-20.000 utan bra mycket mer.

Ts skriv och berätta hur det gick!

• Eilenna

...Det är ju faktiskt inte Lippi som tjafsar... Så nu tycker jag att den här tråden börjar om, och så hoppar inte någon på någon!
    Nu väntar vi istället med spänning på mer info om vem som gjorde detta!

Svar på tråden jävla gäster