• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • 11 juni 2005

gerda det har Du ju helt rätt i - tänkte inte ands i de banorna, min mamma gav oss 50.000 - men det satte hon in på vårt konto. Det skulle bara ha varit nervöst för henne att ta dit pengarna och för oss att ta hem det...och osmidigare.

• mialid

Har precis läst alla inläggen och jag blir så arg så jag kokar. Stackars er! Hur kan någon göra så, det fattar jag inte. Var på bröllop i helgen och brudparet fick en hel del pengar av sina föräldrar, men den tanken for aldrig genom min gärna att någon skulle vilja sno dem. Det finns ju bara inte.

Jenny låt inte detta förstöra den dagen du längtat efter och drömt om så länge. Försök att tänka på hur lyckliga du och din man var när ni sa ja. Jag vet inte hur jag skulle reagera i din situation. Kanske skriva ett brev till alla gäster och berätta hur du känner - utan att vara alltför arg eller anklagande, utan beskriva hur ledsen du är. Då kanske den skyldige tar sitt förnuft till fånga.

Låt oss veta hur det går, vi är många som undrar.

• mialid

Jösses, jag är lärare och skriver gärna när jag menar hjärna - den som man har i huvudet. Tur att sommarlovet snart är slut så att min hjärna kan börja fungera igen....

• Pixelina

puffar upp tråden -

Hur har det gått Jenny24? Har tjuven åkt fast?

• mialid

Dum fråga kanske: Jenny24 och Honungen är det samma person???

• Stella W

Jenny 24
    Måste beklaga och höra om pengarna kommit fram. Har ni hittat den skyldige?

• HippKarin

Usch vilken hemsking!!!! Så beter man sig bara inte!!! Min kära mamma plockade undan de kuvert som det var pengar under middagen. Man vet aldrig, tråkigt nog.

Om du ändå spyr kan jag fortsätta lite. Vi hade en jättebra dag men lite smolk i bägaren var det. En av min mans bästa vänner( skryter med hur många han ligger med på ett år, han var uppe i 50 sist????)
    Och solisten en halvbra vän till mig. Hade mage att försvinna i 3 timmar, 23.00-02.00.

Min mamma hittar dem i VÅR SÄNG!!!!!! Sedan hade lämnat fgöräckliga lakan som min mamma fick ta hand om. Man bli FÖRBANNAD!!! De saknar helt respekt eller??? Inga ursäkter har vi fått heller.

Ursäkta jag var tvungen...

• Min-Ah

Jenny24!
    Hur går det med polisutredningen? Har de kommit fram till någonting ännu?
    Hoppas verkligen det reder ut sig!

Svar på tråden jävla gäster