• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • stressad brud

hur har det gått??

• Miss Em

Undrar ocksa...Hittade ni tjuven?

• björnsbrud

puff puff, hur har det gatt?

• HanOchJag

Fy fan säger jag bara..

• Zandrisen

Usch vad hemskt...! Känner verkligen med er! Hemskt att behöva gå igenom alla gäster och misstänklggöra dem i huvudet, det är ju inte direkt nåt man vill börja äktenskapet med! Hoppas att ni hittar den skyldige, och vem vet, pengarna kanske dyker upp? Dåligt samvete kan ju tära... Man hoppas ju iaf det...

Passar på att gratulera, hoppas ni får ett underbart liv samman!

• Miss Andersson

Ville bara saga att fy farao for att en sadan sak hander pa ert brollop! Glad att hora att ni inte lat detta forstora dagen dock.

Jag har inte last igenom hela traden, sa jag vet ju inte vad som sagts redan, men det kanske inte var en gast utan nagon inom catering eller pa lokalen? Det ar ju mer det jag skulle trott om jag varit i samma situation.

• Jenny24

Hejsan alla :)

polisen förtsätter att jobba å det är än så länge inte nedlagt för det finns några svaga misstankar på vem som kan ha gjort det...

men ska nu i veckan äntligen skicka ut brevet å fråga alla om det är något de har sett, vi har dragit på det hela för att kunna få njuta första av vårt äktenskap innan hel acirkusen dras igång..

tack för allas omtanke

• Lippi

Jenny24:

Det måste vara en mycket bra stad med en fantastisk poliskår om de lägger ner så mycket energi på en stöld.

Att ta fingeravtryck är ganska ovanligt till och med vid grova inbrott. Låter som om det var en otroligt stor summa pengar de har kommit över, eftersom polisen faktiskt gjort mer än skrivet rapport.

Hoppas att det löser sig.

Svar på tråden jävla gäster