• Tissa

29 Oktober Brudar

Haj Alla Brides2B!!

Tänkte jag startar en tråd för alla som ska gifta sej den 29 oktober i år

Hur långt har ni kommit i er planering?

Vi har:

*Bokat kyrka
    *Bokat festvåning + svit
    *Beställt Tårta
    *Kläder till mig är klart
    *vigsel ring
    *Transport - vit limousine
    *frisör
    *Vet vart vi ska best. brudbuketten & corsagen
    *Börjat med inbjudingskorten

Kvar att fixa:
    *Fotograf
    *Kläder till Min M2B(har varit & kollat runt lite)
    *Hinderspröving ska best.
    *Vigselprogram, Festprogram m.m
    *Hitta solosångerska
    *Best. tid hos nagelteknolog

E det nåt mer nu jag som jag har glömt...?? har ju allt uppskrivit i min pärm

Berätta gärna om era planer mm

Ha det gott tjejer!!!

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar
  • Tissa

Träffade våran fotograf igår! Gud så trevlig och snäll han var! Kommer bli jätte bra! Vi e sååå nöjda med vårt val!

• Fales brud

svägerskan visade delar av festprogrammet hon håller på med. PERFEKT! det kommer bli riktigt bra. känns bra att ha lämnat bort det, även om jag ska hjälpa till en del med. lite spännande att inte veta allt innehåll.
    vi har inte beställt våra ringar ännu... och klänningen kommer inte förän i mitten av oktober...
    och nu finns det massor av klänningar till salu, alla sommarens.. sugen på att byta igen.. men då blir det ramaskri...

• Dahann

Fales:

Vad smart att lämna bort festprogrammen, jag skall precis börja med dem och vet inte ens i vilken ände jag skall starta. Tror min svägerska skulle vara perfekt till att göra dem också.

Var finns klänningar på rea? Jag har inte köpt vad jag skall ha på mig ännu, så rea låter perfekt.

• Fales brud

tja vad jag menar är att det finns massor begagnat på t.ex BTs köposälj.

bokade tårtställning idag. vad sägs om hallonmoussetårta. kan man ha marsipan på en sån ???

• Röd-brud

I tisdags var vi och hämtade ringarna (nya förlovningsringar och min vigselring), de var så fina. Ville knappt ta dem av mig när jag hade provat dem. Längtar så efter när jag skall få ha dem på mig alltid.

• Bröllopstokiig

...och vi har inte ens beställt vår ring ännu... är inte helt säker på hur den ska se ut..

• Röd-brud

Är där nån av er som har blivit utsatt för möhippa ännu?
    Har märkt att det börjar planeras runt omkring mig. Är i och för sig roligt, är bara lite orolig över att de som planerar den är de som inte känner mig bäst, och att det därför inte blir så det passar mig. Men det ordnar säkert sig, det hör väl bara till att man skall vara lite orolig. :)

• johannah&leif

Om 20 minuter far jag på konsultation till salongen som ska fixa till mig inför bröllopet. Spännande att se vad vi kommer fram till

• Tissa

Röd-brud
    Nä inte ännu men vet att det planeras en del...hehe jag e såå nyfiken men vet inte ett smack! Dem kan ta mej när som! hehe
    Vet bara en grej som dem ska göra med min M2b hihih som jag garvade när jag fick reda på det! hehe kan inte säga det nu eftersom han kollar ibland här inne med mej hihi Men jag rapporterar så fort jag/vi har blivit hippade! Hoppas ni gör der samma!

Kram kram på er!

• Röd-brud

Naturligtvis så skall jag rapportera när det har hänt, men jag tror faktiskt att det dröjer ett tag till. Är uppbokad väldigt mycket de närmsta helgerna, och det är inte sånt som de kan lura mig med.

Igår var jag och hämtade min klänning. Superfint blev det.

Skall försöka lägga upp en sida där jag kan visa lite bilder snart. Är inte så bra på det bara.

Hur går det för er andra, nu är det ju inte lång tid kvar. :) Spännande eller hur.

Svar på tråden 29 Oktober Brudar