• Tissa

29 Oktober Brudar

Haj Alla Brides2B!!

Tänkte jag startar en tråd för alla som ska gifta sej den 29 oktober i år

Hur långt har ni kommit i er planering?

Vi har:

*Bokat kyrka
    *Bokat festvåning + svit
    *Beställt Tårta
    *Kläder till mig är klart
    *vigsel ring
    *Transport - vit limousine
    *frisör
    *Vet vart vi ska best. brudbuketten & corsagen
    *Börjat med inbjudingskorten

Kvar att fixa:
    *Fotograf
    *Kläder till Min M2B(har varit & kollat runt lite)
    *Hinderspröving ska best.
    *Vigselprogram, Festprogram m.m
    *Hitta solosångerska
    *Best. tid hos nagelteknolog

E det nåt mer nu jag som jag har glömt...?? har ju allt uppskrivit i min pärm

Berätta gärna om era planer mm

Ha det gott tjejer!!!

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar
  • Tissa

okober brud

Nä då det e ingen fara! Du e så välkommen så!Så kul

Var och köpte löshår idag! wiie så fint!

• Tissa

Här e vår påbörjade bröllopssida som e låångt ifrån klar. Men där kommer dyka upp saker då och då så kika emellanåt ni som är intresserade

web.telia.com/~u40926281/index.htm

• okober brud

Tissa:

Wow! vilken vacker klänning! Jättefin!

Vad ska din blivande bära? Min kära ska ha en frack coat i "brokad-mönster", en ljus faktiskt. Stiligt som bara den!

• Kouklie

Har precis knåpat ihop alla inbjudningar, åhh så skönt. De ska skickas i morgon så de flesta är framme på fredag. Vi har osa 15 september så de har en månad på sig. Hoppas de svarar tidigare...

Detta har varit ett stressmoment, men nu när det är avklarat kan man börja fixa med annat kul. Har bokat frisör i dag oxå!

Kram på er!

• Tissa

Hejsan tjejer!!

Åh jag fick min korsett igår! Och denna gången passade den perfekt!! Så glad jag blev

okober brud
    Hm nä vi vet ännu inte vad min blivande ska ha...ska ut och pröva nu i dagarna igen hihi
    Frackcoat e fint Vi får väl se vad det blir för kul.

Kouklie
    Så skönt! Vi har bara 3 inbjudingar att fixa till sen e vi färdiga osså med alla
    Har provuppsättning hos frissan den 14 sep. Längtar!! ska bli skoj! ska ha men kameran Vad ska du ha för frisyr?

Detta är nu vår nya hemsside adresss!!
    För er som vill kika in

www.fiaochtompa.com

• Fales brud

ÄNTLIGEN!!
    Sist jag skrev nåt här var jag tveksam om klänningen jag haft hängande sen mars.
    I veckor har jag letat en ny. tillräckligt billig för att m2b ska godkänna ändå snygg.
    Igår var jag redo att ställer in allt!" inget roligt längre. så idag frågade om de kunde beställa i sista sek.
    det blir den snyggaste klänningen för 4000!!!
    Och jag är urnöjd och lättad. Så idag skriver vi ut inbjudan, osa blir siste sept. är det försent??

• Tissa

Fales brud

Så kul att du hittade din drömkläning
    Nä Osa är inte för sent tycker jag. Vi har den 20 sep. och vi ska skicka iväg våra på Måndag

Jag börjar bli lite små nojig nu...nån mer än jag??
    Har lite svårt för att sova och äta emellanåt...hehe

• Fales brud

Nu rullar det på var och träffade en fotograf igår. skrev ut nästan alla inbjudningar. en på engelska och en på franska kvar... ska se om nån på BT kan hjälpa till med franskan..

har lyckats få kontakt med en musikskola som kan tänka sig att spela under vigseln.(om några elever vill och de hinner öva)

M2b bokade kläder igår.. just nu borde jag göra klart inbjudningarna men fastnar alltid på BT...

Svar på tråden 29 Oktober Brudar