• Tissa

29 Oktober Brudar

Haj Alla Brides2B!!

Tänkte jag startar en tråd för alla som ska gifta sej den 29 oktober i år

Hur långt har ni kommit i er planering?

Vi har:

*Bokat kyrka
    *Bokat festvåning + svit
    *Beställt Tårta
    *Kläder till mig är klart
    *vigsel ring
    *Transport - vit limousine
    *frisör
    *Vet vart vi ska best. brudbuketten & corsagen
    *Börjat med inbjudingskorten

Kvar att fixa:
    *Fotograf
    *Kläder till Min M2B(har varit & kollat runt lite)
    *Hinderspröving ska best.
    *Vigselprogram, Festprogram m.m
    *Hitta solosångerska
    *Best. tid hos nagelteknolog

E det nåt mer nu jag som jag har glömt...?? har ju allt uppskrivit i min pärm

Berätta gärna om era planer mm

Ha det gott tjejer!!!

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar
  • Fales brud

Bruderne är här!
    igår bokade vi fotograf... fast de ville veta exakt tid nu.. hur lätt är det. vi vill fota ute om det går men det går inte göra efter 14 pga ljuset sa vår fotograf..begränsar lite. vad gör vi då mellan 14 ch 16 då vigseln är.. får nog tänka om. det får väl bli i atelje då.
    vi har kommit överens om att vi ska göra "kul bilder" inte "58 bilder när vi står tätt tillsammans under ett träd..... "
    hur ska ni göra med fotograf?

• Tissa

Fales brud

Hmm vet inte...ska snacka med honom.

Tjejer vad ska ni ha på er för ytter plagg??
    Blir det för kallt att bara ha en boleropläs över axlarna?

Hur ska ni göra?

• Röd-brud

Jag håller på att sy mig en liten cape som jag skall ha över axlarna. Den är i fodrat tyg, men tyvärr så blev den lite kortare än vad jag hade tänkt från början, men jag hoppas på att behålla värmen i alla fall.

• Tissa

Röd-brud

Oki låter bra Jag ha en ny liten boleropäls men den e ju inte vit...typ ivory...ska se om det ser bra ut annars får jag hitta nåt annat

Nån mer??

• Fales brud

var vid vigsellokalen och rekade i går : det kommer bli SÅ fint! har inte bestämt alls vad jag ska ha över klänningen. kort cape kanske.
    jag hoppas på pudersnö... som gnistrar i sol från klarblå himmel... var beställer man det? smhi har ju ingen webshop!?

• Tissa

Var och träffade vår präst idag Åhhh Så go han var! Jätte trevlig Åh kyrkan var så fin & mysig. **Längtar**

Men pinsamt! Innan vi stack dit så sa jag till tompan ja svär nu inte...

Och vem tror ni svär! Jo jag själv!! Sa "jävligt" 2 gånger!!!
    Pinsamt....jaja man e bara männinska... hihihi Hoppas han inte tog illa upp bara...prästen.

• Tissa

Den e inte helt vit precis men tycker ändå inte att det gör nåt...ska testa den till brudklänningen osså...Nu var det studentklänningen under hehe

Svar på tråden 29 Oktober Brudar