• Tissa

29 Oktober Brudar

Haj Alla Brides2B!!

Tänkte jag startar en tråd för alla som ska gifta sej den 29 oktober i år

Hur långt har ni kommit i er planering?

Vi har:

*Bokat kyrka
    *Bokat festvåning + svit
    *Beställt Tårta
    *Kläder till mig är klart
    *vigsel ring
    *Transport - vit limousine
    *frisör
    *Vet vart vi ska best. brudbuketten & corsagen
    *Börjat med inbjudingskorten

Kvar att fixa:
    *Fotograf
    *Kläder till Min M2B(har varit & kollat runt lite)
    *Hinderspröving ska best.
    *Vigselprogram, Festprogram m.m
    *Hitta solosångerska
    *Best. tid hos nagelteknolog

E det nåt mer nu jag som jag har glömt...?? har ju allt uppskrivit i min pärm

Berätta gärna om era planer mm

Ha det gott tjejer!!!

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar
  • Röd-brud

Jag tyckte den var jättefin, passar den bara till klänningen så är den ju jätte bra att ha.

Antagligen behöver du ju inte använda den så länge ändå.

På söndag skall vi och träffa personalen där vi skall ha middagen, skall dit och diskutera menyn bla. Skall bli spännande. Hoppas bara att det går bra.

• Tissa

Röd-brud

Tackar Ja så kul! Vi ska träffa våra på ons nästa vecka! + innan ska jag göra min provmakeup osså ska bli skoj!

Åhh nästa månad är det tjejer!! Gud va tiden springer iväg! hihihi

• Röd-brud

I går var vi och gick genom hela festen med restaurangen som skall ordna det hela. Allt kändes så bra, känns riktigt skönt att bara lämna över allt till dem. Känner verkligen att jag inte behöver oroa mig.

Hur går det för er andra?

• johannah&leif

Mitt bröllop har blivit flyttat till den 22:a oktober, men jag har inte hittat ngn. sådan tråd så jag hänger gärna med er igen Det känns som att bitarna börjar falla på plats nu.Några smågrejer kvar. Ska på konsultation till hon som fixar mitt hår & smink den 16:e. Sedan är det väl bara och vänta tills alla o.s.at, har satt den 22/9 som sista dag innan man kan ta itu med det sista.

• Tissa

Wiie!!! Ska göra provmake imorrn & sen efter ska vi till savoy och snacka med dem
    **Längtar**

• Tissa

johannah&leif

Klart du får hänga här gumman! Du e så välkommen så

• Fales brud

för ett tag sedan skrev jag att vår tid för vigseln var kl 16 när vi började diskutera om fotograferingen upplyste m2b mig om att vigseln var kl 15...
    gissa vem av oss som är mest organiserad

vi bestämde oss för solist till vigsel idag. har inte bokat än men känns som ett steg framåt.
    rätta stämningen vill inte infinna sig för mig.. det är så mycket annat som tar tid. hoppas det inte blir kaos sista veckan bara.

• Tissa

Vi ska träffa våran fotograf imorrn ska bli himla skoj! Sen på ons så ska jag göra min provuppsättnig Åh så kul!

• Röd-brud

Imorgon skall vi och hämta våra ringar, sen nästa måndag skall jag och hämta min klänning.
    I fredags var jag och beställde brudbuketten (och de andra tillhörande) mycket som händer just nu. Men roligt är det, eller hur :)

• johannah&leif

Det känns skönt att de flesta har svarat nu, det var telefonterror i helgen. Att alla ska vänta tills sista veckan, förstår de inte hur otåliga vi brudar kan vara . Endast 2 sällskap har inte hör av sig ännu.

Svar på tråden 29 Oktober Brudar