• Tissa

29 Oktober Brudar

Haj Alla Brides2B!!

Tänkte jag startar en tråd för alla som ska gifta sej den 29 oktober i år

Hur långt har ni kommit i er planering?

Vi har:

*Bokat kyrka
    *Bokat festvåning + svit
    *Beställt Tårta
    *Kläder till mig är klart
    *vigsel ring
    *Transport - vit limousine
    *frisör
    *Vet vart vi ska best. brudbuketten & corsagen
    *Börjat med inbjudingskorten

Kvar att fixa:
    *Fotograf
    *Kläder till Min M2B(har varit & kollat runt lite)
    *Hinderspröving ska best.
    *Vigselprogram, Festprogram m.m
    *Hitta solosångerska
    *Best. tid hos nagelteknolog

E det nåt mer nu jag som jag har glömt...?? har ju allt uppskrivit i min pärm

Berätta gärna om era planer mm

Ha det gott tjejer!!!

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar
  • Röd-brud

Ja just det hindersprövningen får vi nog ta tag i. Har fyllt i pappert men har inte skickat in det, hittade ingen adress att skicka det till, så då blev det bara liggande.
    Har haft fullt upp med att bli klar med inbjudningarna, men nu är de klara, skall lägga dem på brevlådan idag!

• Fales brud

våra sista inbjudningar gick iväg i går känns underbart!
    Hnderprövning kom igår

• Röd-brud

Vad skönt att ni andra också precis har skickat ut inbjudningarna. jag har tyckt att det har varit ganska lagom tid innan. Sen i går när vi kom hem hade vi fått en bröllopsinbjudan i posten, blev lite nervösa innan vi hann läsa den över att det skulle krocka med vårt, men inte, det var inte förrän i början av december.
    Men det var lite roligt i alla fall, eftersom det var kompisar som vi inte har pratat med på länge, så var det lite konstigt att vi skickar ut inbjudningar dagarna efter varandra, utan att veta om det. Men det skall bli kul att gå på bröllop efter man har allt avklarat själv.

• Tissa

Börjar ni bli nervösa??
    Har ni mkt kvar att fixa och sånt?

• Röd-brud

Jodå, nog börjar det bli lite nervöst. Jag var och provade klänningen för (förhoppningsvis) sista gången i går. Nästa gång skall jag få den med hem.
    Just nu tycker jag det är ganska lugnt. Det mesta är fixat i stora drag och det där finliret kan man ju inte börja med riktigt ännu.

Hur känns det själv då?

• Tissa

Röd-brud

Jodå...börja kännas nu...hihihi pirrigt! Men roligt Vissa nätter som den här..kan jag inte sova...tänker alldeles för mkt på allt...hihihi

Det mesta e avklarat och så..ska bet. rätt mkt av det nu när lönen kommer vi har jobbar xtra som f** hehe

Åhh vad jag längtar nu!! mys mys!!

• Fales brud

vi var och pratade med folket på festlokalen. de har typ ett bröllop i veckan så det är rutin för dem. känns tryggt.
    men är lite orolig för dukningen. vill veta hur den ska se ut exakt... hade gärna gjort det själv. men får satsa energin på vigsellokalen. den ska vi smycka.

• Tissa

Har fixat lite till idag

Pratat med Vår präst och ska träffa honom på ons nästa vecka. Kul!
    Sen har vi bokat/hyrt och bet. kläder nu till min blivande idag!!
    Åhh så stillig han var i dem!!!
    Blev helt tårögd...
    Osså köpte vi ett par jätte fina skor till honom på håkanssons idag,osså manschettknappar! Känns skönt nu att det e fixat!

Sen nästa vecka igen så ska vi till Savoy och snacka med dem om meny & dukning osv.

ÅÅÅhh jag e såå glad!

Svar på tråden 29 Oktober Brudar