• Tissa

29 Oktober Brudar

Haj Alla Brides2B!!

Tänkte jag startar en tråd för alla som ska gifta sej den 29 oktober i år

Hur långt har ni kommit i er planering?

Vi har:

*Bokat kyrka
    *Bokat festvåning + svit
    *Beställt Tårta
    *Kläder till mig är klart
    *vigsel ring
    *Transport - vit limousine
    *frisör
    *Vet vart vi ska best. brudbuketten & corsagen
    *Börjat med inbjudingskorten

Kvar att fixa:
    *Fotograf
    *Kläder till Min M2B(har varit & kollat runt lite)
    *Hinderspröving ska best.
    *Vigselprogram, Festprogram m.m
    *Hitta solosångerska
    *Best. tid hos nagelteknolog

E det nåt mer nu jag som jag har glömt...?? har ju allt uppskrivit i min pärm

Berätta gärna om era planer mm

Ha det gott tjejer!!!

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar
  • Kouklie

Hej tjejer!
    Här är en till 29 oktoberbrud! Vi har också gjort lite i fel ordning (finns ju som sagt både för- och nackdelar). Vi har varit tillsammans i 9 år och har två barn på 4 och 2,5 år.

Planeringen går verkligen stötvis. Gjorde jättemycket av de stora punkterna redan förra året, men sen har det gått trögt.
    Fixat är:
    Kyrka
    Festlokal
    Brudklänning
    Beställt hindersprövning (i dag)
    Har i kväll försökt spika inbjudningslistan (misslyckades, max 68 gäster får plats vilket gör det svårt)

Är på semester och trodde jag skulle fixa mycket då, men det är svårare på distans. Inbjudningarna är jag stressad över och vill få iväg snarast. Blir nog i början av augusti. Det är ju fortfarande mycket kvar, men det ordnar sig till slut.

Min önskan är att få en rolig fest och att det inte blir stelt.

Kram och lycka till!!

• Meddelande borttaget
  • majbrud2006

Vi bokade om vår bröllopsresa igår. Vi skulle ha åkt till Egypten Sharm-el-sheik, Naama bay, precis det området som blev bombat. Kändes inget vidare att åka dit, så vi bokade om till.....BALI!!! Känns inte alls som ett nerbyte, tvärt om.

• Tissa

majbrud2006

Nä Det förstår jag...usch..
    Oj! Bali så härligt!!!Vad får ni ge för det? Och vilket bolag flyger ni me?/natti

• Kouklie

Majbrud2006:

Jag har varit både på Bali och i Sharm el Sheik och jag skulle helst åka tillbaka till Bali. Ni kommer att få det underbart!!

Har precis börjat skriva inbjudningar (kuverten), men datorn strular och så skrev jag fel på första kuvertet så det är nog fel dag att göra det på. Hoppas på bättre snits i morgon!

• majbrud2006

Tissa! Vi ger runt 26 000:- för två veckor. Vi åker med fritidsresor.Finns dock ingen reseledare på plats så när vi väl är där så är vi utlämnadet till oss själva!! Det ska nog gå bra!! :)

• majbrud2006

Vi hade förresten sista osa idag och nästan ALLA har svarat ja!!! Tjohooo!!

• Tissa

majbrud2006

så kul gumman! Jamen det kommer gå bra det där med resan. Det fixar sej alltid

kram

• Foxy Lady

Hur går det för er tjejer i planeringen? Det börjar närma sig nu!
    Vi har bokat bröllopsresa, jag har köpt skor (på rean till och med!) och så har vi skickat ut inbjudningarna! Förutom någon som har bjudit (tvingat sig till) in sitt barn oombett (vi ska ha barnfritt) så har det gått relativt smärtfritt än så länge! Skriv och berätta hur det gå för er!

• okober brud

hej hej,

hoppar nog in lite sent men hoppas få vara med ändå! Vi trodde att jag skulle ha allt klart nu innan augusti började...men oj så fel vi hade! Inbjudningarna är iallafall ute, lokal och kyrka bokad!

Imorgon ska jag träffa sömerskan!!! Jättespännande!!!

Svar på tråden 29 Oktober Brudar