• Tissa

29 Oktober Brudar

Haj Alla Brides2B!!

Tänkte jag startar en tråd för alla som ska gifta sej den 29 oktober i år

Hur långt har ni kommit i er planering?

Vi har:

*Bokat kyrka
    *Bokat festvåning + svit
    *Beställt Tårta
    *Kläder till mig är klart
    *vigsel ring
    *Transport - vit limousine
    *frisör
    *Vet vart vi ska best. brudbuketten & corsagen
    *Börjat med inbjudingskorten

Kvar att fixa:
    *Fotograf
    *Kläder till Min M2B(har varit & kollat runt lite)
    *Hinderspröving ska best.
    *Vigselprogram, Festprogram m.m
    *Hitta solosångerska
    *Best. tid hos nagelteknolog

E det nåt mer nu jag som jag har glömt...?? har ju allt uppskrivit i min pärm

Berätta gärna om era planer mm

Ha det gott tjejer!!!

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar
  • Tissa

Fales brud

Skönt för er!

Hihi jo man fastnar LÄTT här

• Röd-brud

Ja, nog börjar det bli lite nervöst nu.

Vi har haft semester nu i tre veckor, och känns som om vi har hunnit uträtta en hel del. Allting är bokat och vi har lyckats köpa kläder till både brudgum och marschalk.
    Inbjudningarna är nästan klara, skall skickas ut nästa vecka, vi har också osa i slutet av september.

Var och hittade en ring i förra veckan också. Supervänlig personal i affären som snällt berättade att de började rea nästa vecka och den ringen skulle vara nedsatt då, så om vi ville kunde hon lägga undan den till tisdag! Klart man vill, alla poster som gör att utgifterna blir något mindre är välkomna.

vi har även varit och tittat i kyrkan, och där var sååå fint, nästa vecka skall vi och planera mat coh dryck med våra föräldrar och restaurangen.

Hoppsan, det blev visst lite långt, men jag är bara så glad över att allt börjar falla på plats.
    Vi har förresten bokat bröllopsresa också. Blir till Madeira, åker 1 november.

• Röd-brud

Nu behöver jag lite expert hjälp av er andra som skall gifta sig samtidigt som jag.

Vad skall ni dekorera era bord med? Jag hade från början tänkt mig löv, rönnbär och kastanjer, men börjar nu inse, att de finns nog inte kvar tills den 29 oktober.

Behöver lite ny inspiration.

• Dahann

Rönnbär måste väl finnas, det har jag räknat med (gifter mig 15/10).

Var skall du gifta dig? Jag kommer vara utanför Stockholm och så långt söder ut brukar det vara ganska OK med växligheten i oktober.

Jag funderar lite på att ha grönt, orange och rött som färgtema. Gröna dukar, rönnbär och röda rosor.

• majbrud2006

Vi ska frysa in rönnbärskvistar för att de ska hålla sig fräscha och fina...

• Ängla

Hej tjejer!

Nu snikar jag in mig på er tråd & kollar läget lite. Vi gifter oss inte förrens nästa år i oktober. Är lite nyfiken på era dukningar & era färgteman. Har ni bestämt vad det blir? Undrar också om ni tänkt chansa & fotografera er ute eller om det blir i en studio?

Lycka till nu i höst!

• Röd-brud

Vi skall försöka att fotograferas ute, men har en atelje som backup.
    Vad gäller färgerna så går det mest i brunt, orange, guld och beige.
    Jag är lite orolig för att det blir för sent med rönnbären i slutet av oktober, de är nämligen redan oranga och fina här nere hos oss i Skåne.
    Funderade lite på nypon istället, kanske de håller sig längre?!

• Tissa

Hello!

Hur går det tjejer?

*Våra inbjudningar e skickade!Äntligen

*Vi ska träffa dem på Savoy den 7:e sep och gå igenom dukning,meny osv.

*Provuppsättingen den 14 sep.

* Fotograf är nästan klart det me

*Bokat tid för att bygga naglar

*ska ut snart igen och kolla kläder till min m2b

*Har börjat fundera smått med festprogram/vigsel

• Tissa

Ja just det alla papper med hinderpröv. är klara...det ska bara sign. sen av prästen

• Meddelande borttaget
Svar på tråden 29 Oktober Brudar