• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • A+J=27/8-05

Jag måste gå och klä på mig lite, kan ju inte sitta här hela dagen utan kläder på mig. Eller??? :D

• Hej baberiba

A+J

Tror du verkligen att din m2b vill ha krans? min kille skulle aldrig ta på sig det men det är olika från kille till kille......

Det låter häftigt !!

• Hej baberiba

A+J

Är du näck ?????:D

• Hej baberiba

A+J

Bli inte borta för länge nu.....BT är viktigt !!

• drea

A+J
    Nakenfis!

Jag ska få håret gjort på salong, fick ett rimligt pris, 450-700kr beroende på tid. Sminket sätter jag på själv, men hon som gör mina naglar är även makeup artist så hon ska visa mig lite tips har hon lovat!!

• A+J=27/8-05

cheerful: Nä, inte nu längre.

• A+J=27/8-05

cheerful: Jodå. M2B är med på det mesta. Vi ska ju ha barfota bröllop och han ska ha cremefärgad knälång brokardmönstrad kavaj så varför inte en krans i håret. :D

Förresten, är det min uppkoppling som är seg eller är det BT? Segt som fan är det i a f.

• A+J=27/8-05

cheerful: Jodå. M2B är med på det mesta. Vi ska ju ha barfota bröllop och han ska ha cremefärgad knälång brokardmönstrad kavaj så varför inte en krans i håret. :D

Förresten, är det min uppkoppling som är seg eller är det BT? Segt som fan är det i a f.

• A+J=27/8-05

• drea

A+J
    Det är nog din lina som e seg

Svar på tråden Oups, lite snabb.....