Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Jag måste gå och klä på mig lite, kan ju inte sitta här hela dagen utan kläder på mig. Eller??? :D
A+J
Tror du verkligen att din m2b vill ha krans? min kille skulle aldrig ta på sig det men det är olika från kille till kille......
Det låter häftigt !!
A+J
Är du näck ?????:D
A+J
Bli inte borta för länge nu.....BT är viktigt !!
A+J
Nakenfis!
Jag ska få håret gjort på salong, fick ett rimligt pris, 450-700kr beroende på tid. Sminket sätter jag på själv, men hon som gör mina naglar är även makeup artist så hon ska visa mig lite tips har hon lovat!!
cheerful: Nä, inte nu längre.
cheerful: Jodå. M2B är med på det mesta. Vi ska ju ha barfota bröllop och han ska ha cremefärgad knälång brokardmönstrad kavaj så varför inte en krans i håret. :D
Förresten, är det min uppkoppling som är seg eller är det BT? Segt som fan är det i a f.
cheerful: Jodå. M2B är med på det mesta. Vi ska ju ha barfota bröllop och han ska ha cremefärgad knälång brokardmönstrad kavaj så varför inte en krans i håret. :D
Förresten, är det min uppkoppling som är seg eller är det BT? Segt som fan är det i a f.
A+J
Det är nog din lina som e seg