Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
A+J
Då är det VERKLIGEN spännande!!! Håller tummarna för dig, jag tror du blir jättevacker!!!
drea : Annorlunda hoppas jag. Benvit, A-linje, mycket tyll i flikar äver kjolen, långa chiffongärmar, grönt liv under spetsbroderad tyll, gröna små stenar som droppar över hela släpet... Åh, vad jag längtar.
Visst är det klänningaen som är viktigast på bröllopet???
drea
hmmm...ska suga på det lite... Jag åt en igår! Ja, och sen var jag ju med o kalasade på de glassarna A+J tappade på gatan i morse...
drea
Tack Tack Tack !! jag gillar den mkt...har designat om den....för när jag var hos floristen och skulle prata brudbukett så visade hon mig ett brudpar och jag trodde inte mina ögon....paret på fotot är bästa kompis med min m2b:s syster så hans familj har sett klänningen.....jag blev så besviken.......men så bestämde jag mig för att göra om den lite.....släptyget ska egentligen vara uppe på axeln som en sjal som hänger fram och sen bak....och sen var det en lös arm på gummiband som skulle vara på andra armen.......men så flyttade vi tyget som var på axeln bak till ett släp och sen tog vi armen och fäste därbak också för att få lite volym.....sen sydde de nya armar och så ska jag ha slöja baktill under frisyren och tiara.
A+J
åh vad fiiiin den låter!!! Som en prinsessdröm.
Är det inte ringen som är viktigast !!...:D:D:D sen klänningen...hahaha sist m2b....hahaha...:D
A+J
Låter så fiiint.....min klänning är oxå i chiffong........lite älvlik klänning....
Recept på icke fettfri sås:
Mycket (är man två så KAN det räcka med en liten burk) fet creme fraiche, använde INTE den fettsnåla, då rinner såsen bort och smakar ingenting.
1 paket fetaost till en burk creme fraiche som smulas sönder så man blir riktigt klatig om fingrarna.
Vitlök efter smak och lite svartpeppar. Inget salt eftersom osten är tillräckligt salt.
OBS! Drick mycket vatten till, framförallt om du tänker dricka alkoholhaltiga drycker. Denna sås förvärrar bakfyllan kraftigt eftersom den är så vattendrivande.
Lycka till!!!
A+J
Å, den låter fin i alla fall! Jo en klänning vill man ju liksom ha, hur enkelt bröllopet än må vara. Fast jag vill inte ha släp eftersom vi ska vara ute i skärgården!
A+J
Jääääääklar vad gott!!! *sväljer saliv* Vi ska åka bort till bekanta över helgen, ska grilla imorgon. Då ska jag imponera med den fantastiska skapelsen!!!